Onderwerp: It's a rainbow!! Eerste taart.
De regenboogcake from hell. Wat een project zeg.
Dit mijn allereerste taart. Misschien had ik het niet zo groot moeten uitpakken nu ik nog amper skills heb, maar eenmaal in mijn hoofd ging het er ook niet meer uit. Heb me zelfs een paar dagen er mentaal op voorbereid of er naartoe geleefd om dit te doen. Denken over hoe ik zou beginnen, wat ik kon gebruiken, etc.
Nou hier is ie dan, beware, het zit vol met beginnersfouten en scheefheid, maar iedereen vond het leuk :'D
De taart toen deze helemaal af was.
Eenmaal aangesneden. De reacties van mensen waren priceless, dit hadden ze niet verwacht.
Je ziet de vulling niet goed tussen de kleur lagen, maar hij is was aanwezig.
Dit was echt hel. Al een keer mooi uitgerold (fondant) en eroverheen gelegd, brak de boel af. Eraf halen, opnieuw rollen met helaas kruimels en vulling erin. En dan vouwen aan de zijkant. Wist het niet meer, heb het maar zo gelaten.
Beetje scheef, zie je ook in de aangesneden taart.
Als ik eenmaal wat gevorderd ben in dit soort dingen, en ik kijk terug naar deze actie, dan denk ik: 'What was I thinking?!!'
Maar het was leuk om te doen ondanks de warmte, was echt helemaal op. Maar had ik wel voor over voor de verjaardag van mijn broer.

Het was idd erg leuk om de reacties te zien, dat is echt een punt waar ik het voor doe
En inderdaad wat ik ook dacht: zij zien die fouten toch niet 
Oja en de fondant was inderdaad erg dun, maar ik had 2 en een half pakje gebruikt, vond het wel best
, dus het is maar goed dat het op was