26

Re: Eindopdracht PME1 klassieke stapeltaart met bruidspaartje

ja wat moet ik hier nu op zeggen  :think:

nou: SUPER DE SUPER  :thumb:  :thumb:

geweldig mooi, je hebt het wel in de vingers, dus...gewoon doorgaan  :Y

27

Heel mooi, zo super afgewerkt. Complimenten.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

28

Heel mooi gemaakt, vooral het bruidspaar

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

29

tsja, Natacha kan dan wel een heel goed lerares zijn blijkbaar, maar dat neemt niet weg dat jij een heeeeel behoorlijk groot talent hebt :Y

prachtig :Y strak, details, bruidspaar, alles klopt ( :shh: en als je dan weet dat ik die pme taarten meestal  :s  vindt.....  :o  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Ziet er heel mooi uit!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

31

Wat MOOOOOIIIIIII. Zou willen dat ik het zo kon... :/

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

32

Heel gaaf. Super leuk bruidspaartje ook zeg :thumb:  :thumb:  :thumb:

33

Echt prachtig!
Ik start 18 aug met PME 1 bij Taart en Decoratie Ridderkerk. Krijg er steeds meer zin in als ik dit allemaal zie.

34 Laatst bewerkt door Taartoefje (17-07-2012 18:55)

Verolicious schreef:

Echt prachtig!
Ik start 18 aug met PME 1 bij Taart en Decoratie Ridderkerk. Krijg er steeds meer zin in als ik dit allemaal zie.

Hartstikke leuk!

Ik ga in september PME2 doen. Heb ik ook al super veel zin in!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

35

Gaaf! Ik misschien ook. Eerst eens even kijken hoe dit gaat. Dan kan ik me meteen opgeven. Die lessen sluiten gelijk aan op module 1.

36

Verolicious schreef:

Gaaf! Ik misschien ook. Eerst eens even kijken hoe dit gaat. Dan kan ik me meteen opgeven. Die lessen sluiten gelijk aan op module 1.

Nou dan zien we elkaar misschien nog!
Heb je de kinderwagentaart ook al gezien? Die is ook zo leuk (en leerzaam) om te maken. Die ga jij als het goed is ook maken bij PME1.

37

Ja die heb ik ook gezien. Helamaal geweldig. Kan niet geloven dat ikover een aantal weken ook dat soort taarten kan maken haha. Had jij al veel ervaring voor je met pme 1 begon?
Ja wie weet zien we elkaar in de les :)

38

Verolicious schreef:

Ja die heb ik ook gezien. Helamaal geweldig. Kan niet geloven dat ikover een aantal weken ook dat soort taarten kan maken haha. Had jij al veel ervaring voor je met pme 1 begon?
Ja wie weet zien we elkaar in de les :)

Nee hoor, ik ben pas sinds april bezig met taarten. 6 mei is mijn zoontje jarig en hij had gevraagd of ik dit keer zijn taart zelf wilde maken. Sindsdien ben ik besmet met het taarten-virus  :Y

39

Zat net ff naar meerdere berichten van je te kijken en toen las ik dat inderdaad. Echt super en ongelofelijk dat je zo veel hebt geleerd in zo een korte tijd. Dan is er voor mij dus ook hoop haha. Ben begonnen met babycakes voor de grap een x met oud en nieuw. Begonnen met decoreren met spulletjes van de supermarkt gewoon. Vond het zo leuk dat ik toen met een vriendin (die nu een jaar bezig is) een taart ben gaan maken. En toen was ik helemaal verkocht. Echt een verslaving! Inmiddels al aardig wat spulletjes verzameld.
Heb nu pas iets van vier taarten of zo gemaakt en een aantal keer cupcakes, maar ik wil echt alle technieken leren, vandaar dat ik dus pme wil gaan doen. En als ik dan zie wat jij allemaal hebt geleerd kan ik niet wachten tot 18 augustus haha.

40

Verolicious schreef:

Zat net ff naar meerdere berichten van je te kijken en toen las ik dat inderdaad. Echt super en ongelofelijk dat je zo veel hebt geleerd in zo een korte tijd. Dan is er voor mij dus ook hoop haha. Ben begonnen met babycakes voor de grap een x met oud en nieuw. Begonnen met decoreren met spulletjes van de supermarkt gewoon. Vond het zo leuk dat ik toen met een vriendin (die nu een jaar bezig is) een taart ben gaan maken. En toen was ik helemaal verkocht. Echt een verslaving! Inmiddels al aardig wat spulletjes verzameld.
Heb nu pas iets van vier taarten of zo gemaakt en een aantal keer cupcakes, maar ik wil echt alle technieken leren, vandaar dat ik dus pme wil gaan doen. En als ik dan zie wat jij allemaal hebt geleerd kan ik niet wachten tot 18 augustus haha.

Nou de cursus is echt super leerzaam dus dat komt vast helemaal goed!

41

Kan niet wachten :)
Bedankt voor je antwoorden!

42

Verolicious schreef:

Kan niet wachten :)
Bedankt voor je antwoorden!

Graag gedaan hoor!
Succes & verl plezier straks!

43

wauw nou ik ga in november beginnen met pme1 maar als ik al die eindwerkstukken zie begin ik hem toch wel te knijpen. Hoop dat het mij ook lukt :x

44

erg leuk gedaan! top, leuk en origineel bruidspaartje, en veel technieken luek gecombineerd op de taart :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

45

suusve schreef:

wauw nou ik ga in november beginnen met pme1 maar als ik al die eindwerkstukken zie begin ik hem toch wel te knijpen. Hoop dat het mij ook lukt :x

Als ik je taarten uit je eerste post bekijk komt dat vast wel goed hoor!

46

Gefeliciteerd met deze  prachtige taart.
Resultaten per PME cursus kunnen verschillen.
Alleen moet er in de cursus en de eindopdracht wel specifieke technieken gebruikt worden.
Een zeer geslaagde eind opdracht.
Succes met de vervolg cursussen.

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort

47

Cake Queen schreef:

Gefeliciteerd met deze  prachtige taart.
Resultaten per PME cursus kunnen verschillen.
Alleen moet er in de cursus en de eindopdracht wel specifieke technieken gebruikt worden.
Een zeer geslaagde eind opdracht.
Succes met de vervolg cursussen.

Hoi, dankjewel!

Klopt helemaal, ik heb van andere cursuslocaties heel verschillende taarten gezien. En de kinderwagentaart is echt iets specifieks van Natacha in Ridderkerk. Ik kan haast nIet wachten tot deel 2, in september is het zover.