Re: Eindopdracht PME1 klassieke stapeltaart met bruidspaartje
ja wat moet ik hier nu op zeggen
nou: SUPER DE SUPER
geweldig mooi, je hebt het wel in de vingers, dus...gewoon doorgaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindopdracht PME1 klassieke stapeltaart met bruidspaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja wat moet ik hier nu op zeggen
nou: SUPER DE SUPER
geweldig mooi, je hebt het wel in de vingers, dus...gewoon doorgaan 
Heel mooi, zo super afgewerkt. Complimenten.
Heel mooi gemaakt, vooral het bruidspaar
tsja, Natacha kan dan wel een heel goed lerares zijn blijkbaar, maar dat neemt niet weg dat jij een heeeeel behoorlijk groot talent hebt
prachtig
strak, details, bruidspaar, alles klopt (
en als je dan weet dat ik die pme taarten meestal
vindt.....
)
Ziet er heel mooi uit!!!!!
Wat MOOOOOIIIIIII. Zou willen dat ik het zo kon... 
Heel gaaf. Super leuk bruidspaartje ook zeg

Echt prachtig!
Ik start 18 aug met PME 1 bij Taart en Decoratie Ridderkerk. Krijg er steeds meer zin in als ik dit allemaal zie.
Echt prachtig!
Ik start 18 aug met PME 1 bij Taart en Decoratie Ridderkerk. Krijg er steeds meer zin in als ik dit allemaal zie.
Hartstikke leuk!
Ik ga in september PME2 doen. Heb ik ook al super veel zin in!
Gaaf! Ik misschien ook. Eerst eens even kijken hoe dit gaat. Dan kan ik me meteen opgeven. Die lessen sluiten gelijk aan op module 1.
Gaaf! Ik misschien ook. Eerst eens even kijken hoe dit gaat. Dan kan ik me meteen opgeven. Die lessen sluiten gelijk aan op module 1.
Nou dan zien we elkaar misschien nog!
Heb je de kinderwagentaart ook al gezien? Die is ook zo leuk (en leerzaam) om te maken. Die ga jij als het goed is ook maken bij PME1.
Ja die heb ik ook gezien. Helamaal geweldig. Kan niet geloven dat ikover een aantal weken ook dat soort taarten kan maken haha. Had jij al veel ervaring voor je met pme 1 begon?
Ja wie weet zien we elkaar in de les 
Ja die heb ik ook gezien. Helamaal geweldig. Kan niet geloven dat ikover een aantal weken ook dat soort taarten kan maken haha. Had jij al veel ervaring voor je met pme 1 begon?
Ja wie weet zien we elkaar in de les
Nee hoor, ik ben pas sinds april bezig met taarten. 6 mei is mijn zoontje jarig en hij had gevraagd of ik dit keer zijn taart zelf wilde maken. Sindsdien ben ik besmet met het taarten-virus 
Zat net ff naar meerdere berichten van je te kijken en toen las ik dat inderdaad. Echt super en ongelofelijk dat je zo veel hebt geleerd in zo een korte tijd. Dan is er voor mij dus ook hoop haha. Ben begonnen met babycakes voor de grap een x met oud en nieuw. Begonnen met decoreren met spulletjes van de supermarkt gewoon. Vond het zo leuk dat ik toen met een vriendin (die nu een jaar bezig is) een taart ben gaan maken. En toen was ik helemaal verkocht. Echt een verslaving! Inmiddels al aardig wat spulletjes verzameld.
Heb nu pas iets van vier taarten of zo gemaakt en een aantal keer cupcakes, maar ik wil echt alle technieken leren, vandaar dat ik dus pme wil gaan doen. En als ik dan zie wat jij allemaal hebt geleerd kan ik niet wachten tot 18 augustus haha.
Zat net ff naar meerdere berichten van je te kijken en toen las ik dat inderdaad. Echt super en ongelofelijk dat je zo veel hebt geleerd in zo een korte tijd. Dan is er voor mij dus ook hoop haha. Ben begonnen met babycakes voor de grap een x met oud en nieuw. Begonnen met decoreren met spulletjes van de supermarkt gewoon. Vond het zo leuk dat ik toen met een vriendin (die nu een jaar bezig is) een taart ben gaan maken. En toen was ik helemaal verkocht. Echt een verslaving! Inmiddels al aardig wat spulletjes verzameld.
Heb nu pas iets van vier taarten of zo gemaakt en een aantal keer cupcakes, maar ik wil echt alle technieken leren, vandaar dat ik dus pme wil gaan doen. En als ik dan zie wat jij allemaal hebt geleerd kan ik niet wachten tot 18 augustus haha.
Nou de cursus is echt super leerzaam dus dat komt vast helemaal goed!
Kan niet wachten 
Bedankt voor je antwoorden!
Kan niet wachten
Bedankt voor je antwoorden!
Graag gedaan hoor!
Succes & verl plezier straks!
wauw nou ik ga in november beginnen met pme1 maar als ik al die eindwerkstukken zie begin ik hem toch wel te knijpen. Hoop dat het mij ook lukt 
erg leuk gedaan! top, leuk en origineel bruidspaartje, en veel technieken luek gecombineerd op de taart 
wauw nou ik ga in november beginnen met pme1 maar als ik al die eindwerkstukken zie begin ik hem toch wel te knijpen. Hoop dat het mij ook lukt
Als ik je taarten uit je eerste post bekijk komt dat vast wel goed hoor!
Gefeliciteerd met deze prachtige taart.
Resultaten per PME cursus kunnen verschillen.
Alleen moet er in de cursus en de eindopdracht wel specifieke technieken gebruikt worden.
Een zeer geslaagde eind opdracht.
Succes met de vervolg cursussen.
Gefeliciteerd met deze prachtige taart.
Resultaten per PME cursus kunnen verschillen.
Alleen moet er in de cursus en de eindopdracht wel specifieke technieken gebruikt worden.
Een zeer geslaagde eind opdracht.
Succes met de vervolg cursussen.
Hoi, dankjewel!
Klopt helemaal, ik heb van andere cursuslocaties heel verschillende taarten gezien. En de kinderwagentaart is echt iets specifieks van Natacha in Ridderkerk. Ik kan haast nIet wachten tot deel 2, in september is het zover.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindopdracht PME1 klassieke stapeltaart met bruidspaartje