1

Onderwerp: Heeft iemand ervaring met Clatronic KM 3323?

Hey,

ik vraag me af of hier mensen zijn die deze keukenrobot hebben, en of ze hier tevreden over zijn,

Het is een keukenrobot met inhoud van 5l en vermogen van 1000W voor een heel klein prijsje.

Ik zou hem vooral gebruiken voor slagroom, biscuit, botercreme, cake, patisserie dus, niet echt voor brood.

2

Re: Heeft iemand ervaring met Clatronic KM 3323?

Hallo Bolleke82

Ik heb deze mixer vorig jaar gekocht en al heel veel gebruikt,
Hij bevalt me prima hij mixt alles heel goed en luchtig alleen hele kleine hoeveelheden zoals een bekertje slagroom doe ik met een handmixer maar zodra het wat meer is doet hij het prima, en ik geloof dat hij momenteel te koop is bij de lidle voor maar 89,95 ik heb er nog 119, voor betaald bij neckermann.

groetjes

3

creanne schreef:

Hallo Bolleke82

Ik heb deze mixer vorig jaar gekocht en al heel veel gebruikt,
Hij bevalt me prima hij mixt alles heel goed en luchtig alleen hele kleine hoeveelheden zoals een bekertje slagroom doe ik met een handmixer maar zodra het wat meer is doet hij het prima, en ik geloof dat hij momenteel te koop is bij de lidle voor maar 89,95 ik heb er nog 119, voor betaald bij neckermann.

groetjes

Ik heb gekeken op de site van lidl maar kan m niet vinden  :(

4

Volgens mij moet dit ook geen lidl zijn maar trekpleister of kruidvat

5

ja idd hij is bij het kruitvat in de aanbieding daar heb ik hem ook gekocht voor 80 euro !!!

6

Ik heb deze van de winter gekocht bij de kruidvat, ben er zeer tevreden over.

Enige nadeel wat ik er aan kan vinden is dat als je hem op standje 4 laat mixen dat je dan de keuken uitvlucht van de herrie.

Voor de rest......top!

7 Laatst bewerkt door creanne (16-07-2012 22:16)

Sorry hoor dan heb ik hem zeker bij het kruidvat gezien je krijgt tegenwoordig zoveel folders ik haal alles door elkaar.
Hij is inderdaad wat luidruchtig maar mijn zus heeft een kitchenaid en die is op de hoogste stand ook redelijk van geluid.

8

diecha schreef:

ja idd hij is bij het kruitvat in de aanbieding daar heb ik hem ook gekocht voor 80 euro !!!

Ja maar die is er nu niet meer hé, de aanbieding is al lang verlopen, of niet?

9

Bolleke82 schreef:
diecha schreef:

Ja maar die is er nu niet meer hé, de aanbieding is al lang verlopen, of niet?

bij ons hadden ze er nog 1 en die was gewoon 80 euro

10

Ik heb hem ook en hij bevalt prima. Beetje lawaai, maar ach dat mag de pret niet hinderen.

Hij is wel regelmatig in de aanbieding bij kruidvat. Anders gewoon even bellen of ze nog 1 hebben staan.

11

Boedeltje schreef:

Ik heb hem ook en hij bevalt prima. Beetje lawaai, maar ach dat mag de pret niet hinderen.

Hij is wel regelmatig in de aanbieding bij kruidvat. Anders gewoon even bellen of ze nog 1 hebben staan.

Dat kan ik idd eens doen, dank je.