26

Re: mini parade

Kelly1609 schreef:

Wat een gave taarten! En ik vind je olifantje en leeuwtje echt gaaf!! Heb je die zelf verzonnen??

Neen hoor niets zelfs verzonnen , ik google veel en wat ik mooi vind slaag ik op in een mapje en zo komen ze eens van pas hé  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

27 Laatst bewerkt door nicole th (14-07-2012 21:28)

Sonj@ schreef:

Ohohohohoh wat zijn je boetseersels weer LEUK!!!!!!!  Super gewoon!! Ik blijf maar omhoog scrollen met een dikke smile op mijn gezicht!

Puntje van (ongevraagde) feedback: volgens mij zitten de viooltjes op je eerste taart op zijn kop?  :think:

:lol:  :lol:  :lol: Ik ben even gaan kijken naar de afbeeldingen van viooltjes en je hebt volkomen gelijk, ze staan op zijn kop .... had je me er niet opmerkzaam op gemaakt zouden mijn viooltjes mijn altijd op hun kop hebben blijven staan , dus bij deze dank u wel  Sonja ;)

28

Super parade weer!!!

29

nicole th schreef:
Sonj@ schreef:

Ohohohohoh wat zijn je boetseersels weer LEUK!!!!!!!  Super gewoon!! Ik blijf maar omhoog scrollen met een dikke smile op mijn gezicht!

Puntje van (ongevraagde) feedback: volgens mij zitten de viooltjes op je eerste taart op zijn kop?  :think:

:lol:  :lol:  :lol: Ik ben even gaan kijken naar de afbeeldingen van viooltjes en je hebt volkomen gelijk, ze staan op zijn kop .... had je me er niet opmerkzaam op gemaakt zouden mijn viooltjes mijn altijd op hun kop hebben blijven staan , dus bij deze dank u wel  Sonja ;)

:) Graag gedaan hoor!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

30

Sonj@ schreef:
nicole th schreef:
Sonj@ schreef:

:) Graag gedaan hoor!

Die smile op u gezicht was toch niet omdat mijn viooltjes op zijn kop stonden  :lol: , want ik heb me een bult gelachen met mijn stommiteit  :Y

31

Mooie taarten, onwijs knap!

32

Ik vind de taart met de dieren fantastisch!
De anderen zijn ook prachtig, maar die beestjes... Wow!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

33

wow..geweldig !!!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

34

Da's weer genieten, gaaf gedaan! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

35

Prachtige taarten, maar de geboorte taart en de dieren zijn favoriet

36

Dank juliie wel dames  ;)

37

Zo dan.........wauw......die zijn stuk voor stuk super zeg  :Y
De eerste ben ik helemaal verzot op, wat een prachtige taart en ontzettend leuke boetseersels  :thumb:

38

wat een geweldige taarten heb je gemaakt en wat een prachtig boetseerwerk,ben een en al bewondering

39

Wauw,. vind al je taarten mooi!! Maar de eerste wauwie!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

40

Er zijn duidelijk mensen met talent en jij bent er zo eentje  :thumb:  :thumb:
Prachtige taarten!

41

prachtig, ik kan niet anders zeggen !!

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.

Hele mooie taart en decoratie!

www.bruidstaartdecoratie.nl
Taart en decoratie! Doe inspiratie op voor bruidstaarten in de fotogalerie.

43

Dank jullie wel.
De schoonmama van mijn zoon heeft me daar straks weer uitgebreid bedankt en hoe verteld hoe mooi en lekker zee hem vonden en dat is altijd leuk te horen  :Y

44

Wat een pracht parade! En die viooltjes... Ik ga eens even kijken ghoe dat nu zit  :D

45

Annekehil schreef:

Wat een pracht parade! En die viooltjes... Ik ga eens even kijken ghoe dat nu zit  :D

Dank u wel Anneke  :D

46

Wat een prachtige taartjes....  :thumb:

Groetjes Janny

47

Wauw,wat een mooie taarten!  :thumb:

Wel een vraagje over je letter ''e'' hoort dat zo dat het halve rondje ''vol'' is? Op een of andere manier ziet het er vreemd uit net of daar een stukje is blijven zitten,maar misschien is het lettertype nou eenmaal zo. :rolleyes:

Groetjes Notje

48

Notje schreef:

Wel een vraagje over je letter ''e'' hoort dat zo dat het halve rondje ''vol'' is? Op een of andere manier ziet het er vreemd uit net of daar een stukje is blijven zitten,maar misschien is het lettertype nou eenmaal zo. :rolleyes:

hihihi nee hoor je hebt gelijk ... ik moet een nieuwe aanschaffen , ik heb zo hard geslagen om mijn lettertjes eruit te krijgen dat ik het heb stuk geslagen en zodoende mijn apart lettertje e  :Y  ;)

49

nicole th schreef:
Notje schreef:

hihihi nee hoor je hebt gelijk ... ik moet een nieuwe aanschaffen , ik heb zo hard geslagen om mijn lettertjes eruit te krijgen dat ik het heb stuk geslagen en zodoende mijn apart lettertje e  :Y  ;)

Zou mij kunnen overkomen  :lol:

Groetjes Notje

50

Wauw, super mooi Nicole!!  :Y  :thumb: