Re: mini parade
Wat een gave taarten! En ik vind je olifantje en leeuwtje echt gaaf!! Heb je die zelf verzonnen??
Neen hoor niets zelfs verzonnen , ik google veel en wat ik mooi vind slaag ik op in een mapje en zo komen ze eens van pas hé 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini parade
Wat een gave taarten! En ik vind je olifantje en leeuwtje echt gaaf!! Heb je die zelf verzonnen??
Neen hoor niets zelfs verzonnen , ik google veel en wat ik mooi vind slaag ik op in een mapje en zo komen ze eens van pas hé 
Ohohohohoh wat zijn je boetseersels weer LEUK!!!!!!! Super gewoon!! Ik blijf maar omhoog scrollen met een dikke smile op mijn gezicht!
Puntje van (ongevraagde) feedback: volgens mij zitten de viooltjes op je eerste taart op zijn kop?
Ik ben even gaan kijken naar de afbeeldingen van viooltjes en je hebt volkomen gelijk, ze staan op zijn kop .... had je me er niet opmerkzaam op gemaakt zouden mijn viooltjes mijn altijd op hun kop hebben blijven staan , dus bij deze dank u wel Sonja 
Super parade weer!!!
Sonj@ schreef:Ohohohohoh wat zijn je boetseersels weer LEUK!!!!!!! Super gewoon!! Ik blijf maar omhoog scrollen met een dikke smile op mijn gezicht!
Puntje van (ongevraagde) feedback: volgens mij zitten de viooltjes op je eerste taart op zijn kop?
![]()
![]()
Ik ben even gaan kijken naar de afbeeldingen van viooltjes en je hebt volkomen gelijk, ze staan op zijn kop .... had je me er niet opmerkzaam op gemaakt zouden mijn viooltjes mijn altijd op hun kop hebben blijven staan , dus bij deze dank u wel Sonja
Graag gedaan hoor!
nicole th schreef:Sonj@ schreef:Ohohohohoh wat zijn je boetseersels weer LEUK!!!!!!! Super gewoon!! Ik blijf maar omhoog scrollen met een dikke smile op mijn gezicht!
![]()
![]()
Graag gedaan hoor!
Die smile op u gezicht was toch niet omdat mijn viooltjes op zijn kop stonden
, want ik heb me een bult gelachen met mijn stommiteit 
Ik vind de taart met de dieren fantastisch!
De anderen zijn ook prachtig, maar die beestjes... Wow!
wow..geweldig !!!
Da's weer genieten, gaaf gedaan! 
Prachtige taarten, maar de geboorte taart en de dieren zijn favoriet
Zo dan.........wauw......die zijn stuk voor stuk super zeg
De eerste ben ik helemaal verzot op, wat een prachtige taart en ontzettend leuke boetseersels 
wat een geweldige taarten heb je gemaakt en wat een prachtig boetseerwerk,ben een en al bewondering
Wauw,. vind al je taarten mooi!! Maar de eerste wauwie!!
Er zijn duidelijk mensen met talent en jij bent er zo eentje
Prachtige taarten!
prachtig, ik kan niet anders zeggen !!
Hele mooie taart en decoratie!
Dank jullie wel.
De schoonmama van mijn zoon heeft me daar straks weer uitgebreid bedankt en hoe verteld hoe mooi en lekker zee hem vonden en dat is altijd leuk te horen 
Wat een pracht parade! En die viooltjes... Ik ga eens even kijken ghoe dat nu zit 
Wat een pracht parade! En die viooltjes... Ik ga eens even kijken ghoe dat nu zit
Dank u wel Anneke 
Wauw,wat een mooie taarten!
Wel een vraagje over je letter ''e'' hoort dat zo dat het halve rondje ''vol'' is? Op een of andere manier ziet het er vreemd uit net of daar een stukje is blijven zitten,maar misschien is het lettertype nou eenmaal zo. 
Wauw,wat een mooie taarten!
![]()
Wel een vraagje over je letter ''e'' hoort dat zo dat het halve rondje ''vol'' is? Op een of andere manier ziet het er vreemd uit net of daar een stukje is blijven zitten,maar misschien is het lettertype nou eenmaal zo.
hihihi nee hoor je hebt gelijk ... ik moet een nieuwe aanschaffen , ik heb zo hard geslagen om mijn lettertjes eruit te krijgen dat ik het heb stuk geslagen en zodoende mijn apart lettertje e

Notje schreef:Wauw,wat een mooie taarten!
![]()
hihihi nee hoor je hebt gelijk ... ik moet een nieuwe aanschaffen , ik heb zo hard geslagen om mijn lettertjes eruit te krijgen dat ik het heb stuk geslagen en zodoende mijn apart lettertje e
![]()
Zou mij kunnen overkomen 
Wauw, super mooi Nicole!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mini parade