Onderwerp: Vrolijke, kleurige meidentaart & eens een andere Twilight taart
Omdat ik tegenwoordig weer terug -bijna- fulltime aan het werk ben (+gezin en huishouden), ben ik noodgedwongen gestopt met het decoreren van taart en kom ik nog maar weinig hier. Totdat ik me onlangs realiseerde dat ik nog een paar taartfoto's heb liggen die ik hier nog niet geplaatst had. Dus toch nog maar even hier gepost, misschien haalt iemand er nog inspiratie uit, zoals ik ook al die tijd hier heel veel inspiratie heb opgedaan!
Voor Stefanie (die altijd afgekort "Steef" genoemd wordt) graag een Twilight taart, mét Jacob én Edward erop. Aangezien ik weet dat ze vooral "team Jacob" is, nét een beetje meer Jacob (motor, wolf) dan Edward op de taart. Omdat ik mede-verantwoordelijk ben voor haar Twilight verslaving vond ik deze opdracht wel érg leuk, vooral ook het uitzoeken van de, voor fans welbekende, maar ook op de taart-passende quotes Edward & Jacob quotes.

En voor Amy graag een vrolijke, gekleurde, over de top meidentaart, met strik, een schoentje, hartjes, glitter, stippen, enz.. Dit is wat ik ervan gemaakt heb:

), mooi gedaan die Twilight-taart!!