1 Laatst bewerkt door Jeetje (27-01-2014 19:26)

Onderwerp: Vrolijke, kleurige meidentaart & eens een andere Twilight taart

Omdat ik tegenwoordig weer terug -bijna- fulltime aan het werk ben (+gezin en huishouden), ben ik noodgedwongen gestopt met het decoreren van taart en kom ik nog maar weinig hier. Totdat ik me onlangs realiseerde dat ik nog een paar taartfoto's heb liggen die ik hier nog niet geplaatst had. Dus toch nog maar even hier gepost, misschien haalt iemand er nog inspiratie uit, zoals ik ook al die tijd hier heel veel inspiratie heb opgedaan!

Voor Stefanie (die altijd afgekort "Steef" genoemd wordt) graag een Twilight taart, mét Jacob én Edward erop.  Aangezien ik weet dat ze vooral "team Jacob" is, nét een beetje meer Jacob (motor, wolf) dan Edward op de taart. Omdat ik mede-verantwoordelijk ben voor haar Twilight verslaving vond ik deze opdracht wel érg leuk, vooral ook het uitzoeken van de, voor fans welbekende, maar ook op de taart-passende quotes Edward & Jacob quotes.  O-)

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/526260_301261546626320_686462013_n.jpg

En voor Amy graag een vrolijke, gekleurde, over de top meidentaart, met strik, een schoentje, hartjes, glitter, stippen, enz.. Dit is wat ik ervan gemaakt heb:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/557940_276681085751033_974747337_n.jpg

2

Re: Vrolijke, kleurige meidentaart & eens een andere Twilight taart

Vooral de Twilight taart vind ik echt super!

3

Wow, vooral de Twilight is geweldig.

Leuke taarten! Hoe heb je dat lijstje gemaakt op de Twilight taart?

Hier een team Edward fan :-) Mooie taarten!

6

De twilight taart is toppie

7

Natasja loves cupcakes schreef:

Leuke taarten! Hoe heb je dat lijstje gemaakt op de Twilight taart?

De eetbare print incl. een ruim kader (vooraf om de print heen mee uit laten printen) op een lap fondant met Tylose gelegd en uitgesneden.
Daarna heb ik met m'n ribbon cutter strips iets breder dan het kader uitgesneden en op het kadergedeelte rondom de foto heen geplakt, waarbij ik de hoeken haaks tegen elkaar aan heb gelegd.
Tot slot heb ik mbv de sugar gun het kader versierd met de swirls en de versiering bovenop is gemaakt mbv de FMM Decorative Design Cutter Set (Tappits).  :)

8

Hier nog een fan (gewoon twilight-fan ;) ), mooi gedaan die Twilight-taart!!  :thumb:

9

Wauw super gaaf! Stiekem vind ik Twilight ook wel leuk   O-)