Re: Veel bruidstaarten :-)

Wat een mooie parade :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

52

Super mooi allemaal.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

53

Wat een mooie taarten toch meer, prachtig gedaan!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

54

Wauw Alma, wat schitterend weer!!! Prachtig!  :Y  :thumb:
Bevalt zo'n mold van TLC een beetje? Heb er ook al een keer naar zitten kijken, ze heeft zoveel gave molds!!

55

Allemaal prachtig  :thumb:

56

Super mooie taarten  :thumb: !!!
Mag ik vragen hoe de bloemen allemaal zo mooi aan de zijkant blijven zitten? Waar zet jij ze mee vast? Ik heb het gisteren ook geprobeerd maar ze vallen er gewoon af  :s .

Groetjes Jolanda

57

Prachtig. Heel apart die zalmkleur. Mooi gedaan zo met die kaartjes in de cc's :)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

58 Laatst bewerkt door Almie (13-07-2012 15:36)

Eline25 schreef:

Bevalt zo'n mold van TLC een beetje? Heb er ook al een keer naar zitten kijken, ze heeft zoveel gave molds!!

Ja en nee, ik vind hem prachtig, maar hij is relatief best kort, dus je moet er meerdere maken om de taart rond te gaan. Maar je ziet de overgangen heel goed. De taart heeft dus heel duidelijk een voorkant en een wat minder fotogenieke zijkant en achterkant.

En ik doe het niet op de juiste manier, omdat dat me niet lukt. Op how to's rollen ze de fondant uit over de mould. Ik rol een lap fondant uit en druk de mould er in. Maar hierdoor heb je wel een 'dikkere' kantrand.

LoQuNo schreef:

Mag ik vragen hoe de bloemen allemaal zo mooi aan de zijkant blijven zitten? Waar zet jij ze mee vast? Ik heb het gisteren ook geprobeerd maar ze vallen er gewoon af  :s

Met Royal Icing. Bij mij het enige wat werkt :) Soms moet je een grote bloem even vasthouden, zodat ie kan hechten.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen