Re: Veel bruidstaarten :-)
Wat een mooie parade 
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Veel bruidstaarten :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooie parade 
Super mooi allemaal.
Wat een mooie taarten toch meer, prachtig gedaan!
Wauw Alma, wat schitterend weer!!! Prachtig!
Bevalt zo'n mold van TLC een beetje? Heb er ook al een keer naar zitten kijken, ze heeft zoveel gave molds!!
Allemaal prachtig 
Super mooie taarten
!!!
Mag ik vragen hoe de bloemen allemaal zo mooi aan de zijkant blijven zitten? Waar zet jij ze mee vast? Ik heb het gisteren ook geprobeerd maar ze vallen er gewoon af
.
Groetjes Jolanda
Prachtig. Heel apart die zalmkleur. Mooi gedaan zo met die kaartjes in de cc's 
Bevalt zo'n mold van TLC een beetje? Heb er ook al een keer naar zitten kijken, ze heeft zoveel gave molds!!
Ja en nee, ik vind hem prachtig, maar hij is relatief best kort, dus je moet er meerdere maken om de taart rond te gaan. Maar je ziet de overgangen heel goed. De taart heeft dus heel duidelijk een voorkant en een wat minder fotogenieke zijkant en achterkant.
En ik doe het niet op de juiste manier, omdat dat me niet lukt. Op how to's rollen ze de fondant uit over de mould. Ik rol een lap fondant uit en druk de mould er in. Maar hierdoor heb je wel een 'dikkere' kantrand.
Mag ik vragen hoe de bloemen allemaal zo mooi aan de zijkant blijven zitten? Waar zet jij ze mee vast? Ik heb het gisteren ook geprobeerd maar ze vallen er gewoon af
Met Royal Icing. Bij mij het enige wat werkt
Soms moet je een grote bloem even vasthouden, zodat ie kan hechten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Veel bruidstaarten :-)