Onderwerp: Foto wrappers
Hoi allemaal!
Ik ben nu zo'n 1,5 jaar bezig met de leuke hobby van taarten bakken en ben hier vaak om inspiratie op te doen en tips te lezen. Zelf plaats ik eigenlijk weinig tot niets, want mijn taarten zijn vaak al zo veel geplaatst (of die erop lijken) dat ik persoonlijk mijn taarten weinig meer vindt toevoegen. Hetzelfde geld voor de vragen die ik heb: met een beetje zoekwerk is inmiddels alles hier al te vinden, super fijn!
Maar nu heb ik 'eindelijk' iets waar ik hier geen inspiratie van kon vinden en tevens ook niets over kon vinden: cupcake wrappers met eigen foto's en teksten erop!
Ik mocht voor mijn vriendin cupcakes maken en aangezien mijn andere (ook zo leuke) hobby het werken met Photoshop is, wilde ik deze 2 dingen graag combineren en kwam ik op dit idee. Ik heb hier op het forum rond gezocht en op google, maar ik kon het (nog) niet vinden. Dus deel ik dit leuke idee graag met jullie! Want je kan op deze manier leuke foto's en teksten bewerken in de cupcakes en er iets heel persoonlijks van maken voor alle gelegenheden. Dus dan is het niet zozeer knutselen met de cupcakes zelf, maar met de wrapper!
Mochten er mensen zijn die graag iets bewerkt willen hebben en zelf niet met photoshop om kunnen gaan: ik wil graag helpen en iets in goed overleg ontwerpen.
Hier dan de Housewarming cupcakes:
! Zou ik dit ook met mijn logo kunnen doen?