Onderwerp: Tobleronemousse met bbr of jam
Kan dit?
Ik wil de tobleronemousse proberen maar weet niet wat ik er anders bij moet doen. Ik heb al wel in de lijst gekeken met vullingen maar zie zoveel staan, kon het zo snel niet vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tobleronemousse met bbr of jam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan dit?
Ik wil de tobleronemousse proberen maar weet niet wat ik er anders bij moet doen. Ik heb al wel in de lijst gekeken met vullingen maar zie zoveel staan, kon het zo snel niet vinden.
Ik doe dan gewoon 2 of 3 lagen toblerone Zo lekker istie!
Maar anders zou ik hem met dulche de leche of andere choco combineren...
wordt dat dan niet te als je beide lagen met choco doet?
Het is toch lekkerder om ook 1 laagje met iets nattigs te doen, zoals jam of slagroom....
Ik zou een laag witte choco bc doen of als je een fruit wil en frambozen op een laagje frambozenjam bijdoen.
dulce de leche of gewoon meerdere lagen choc (
dat kan toch nooit teveel worden
)
dulce de leche
of gewoon meerdere lagen choc (
dat kan toch nooit teveel worden
)
Teveel chocolade???? Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord!
Slagroom, zoals chan1985 zegt, klinkt er ook erg lekker bij(lijkt mij lekkerder dan met jam).
.
Ik doe die (en bonbonbloc-vulling trouwns ook) combineren met swiss merengue botercreme
slagroomvulling met botercrèmevulling....
ja hoezo niet?
ja, nou ja, lijkt me zo
maar dat komt ws omdat ik bc eigenlijk gewoon niet lekker vindt (en nee, ook mbc niet).
Soms moet het en dan kan het ook wel (heb van 't weekend nog mbc met mandarijn en orangecurd gemaakt, was best lekker eigenlijk ), maar ik vind slagroomvullingen nu eenmaal veueul lekkerder en de combi lijkt mij dus echt
Echt zo appels en peren....
Je proeft de slagroom niet ivm de toblerone, en swiss merengue bc is zó zacht, vind dat heel anders dan gewone bc
Thnx voor de reacties.
Ik moet ook nog maar eens gaan uitvogelen hoe ik dulche de leche maak doe eigenlijk altijd bc met jam. Ik vind het vaak te ingewikkeld om iets anders uit te proberen
dat is wel zo, soms denk je mmmmm lekkere vulling.
Dan lees je hoe die gemaakt moet worden, en dan lijkt dat zoooooooooooooooooooo ingewikkeld. Ik ben meer van de makkelijke vullingen
nou, aan dulce is niks ingewikkelds hoor
je koopt een blikje, je doet 'm in een pan, water erbij, anderhalf uur koken, af laten koelen en klaar
waarom zolang laten koken?
zodat de melk een soort van gekarameliseerd word.
slagroomvulling met botercrèmevulling....
Als je slagroom te lang klopt wordt het boter dus zo gek is het niet als combi.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tobleronemousse met bbr of jam