1

Onderwerp: Kitchenaid heavy duty aanbieding Sligro

Zal ik het doen, zal ik het niet doen, zal ik het doen, zal ik het niet doen...pff...
De sligro heeft vanaf donderdag de kitchenaid K5 in de folder voor 399 excl btw.
Nu lijkt het mij wel prettig dat je er meer hulpstukken bij kunt kopen zoals de pastamaker, heeft toevallig iemand ervaring ermee?

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

2

Re: Kitchenaid heavy duty aanbieding Sligro

Ik ken de K5 niet (die tilt de kom toch op?)
Maar als het een KA is zou ik zeggen: DOEN!
Ik heb zelf een KA classic (8 jaar oud) en zaterdag heb ik
de KA Artisan keizerrood  :) gekocht voor op mijn nieuwe taartzolder daar ben ik HEEL blij mee.

Afijn om op je vraag terug te komen. Ik heb heel veel hulpstukken waaronder de pastamaker. De pastamaker werkt heel eenvoudig, is makkelijk ingebruik en de pasta is echt BUIS pasta.
Als je veel pasta maakt kan ik hem zeker aanraden!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Fantastisch apparaat. Let wel op dat de heavy duty 2 jaar garantie heeft ipv 5 op de artisan ed. Komt door het grootkeukengebruik.

Artisan en heavy duty schelen mekaar voor het taartengebruik niet veel qua specs, maar de bediening moet je liggen. De ene zweert erbij en de andere vind dat klikken van de kom maar irritant.

Maar ik zou zeggen, DOEN!!!!

4

even problemen met gehad met inloggen, maar nog bedankt voor jullie antwoorden. Inmiddels is de keus gemaakt en ben ik heel blij  :D

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

5

De k5 is een geweldig apparaat en zou die sowieso eerder kopen dan de artisan...

6

vonxxx schreef:

even problemen met gehad met inloggen, maar nog bedankt voor jullie antwoorden. Inmiddels is de keus gemaakt en ben ik heel blij  :D

En.....heb je ook de pastamaker gekocht?

7

sugar100 schreef:
vonxxx schreef:

En.....heb je ook de pastamaker gekocht?

Nee, eerst weer ff verder sparen maar die komt er wel :).

8

Heel veel (bak)plezier met je nieuwe aankoop!