Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn allereerste taarten, so be nice ;-)
Dit is mijn allereerste parade met twee taarten, dit zijn mijn allereerste taarten. Dus bij lange na niet zo mooi of goed als wat ik hier af en toe voorbij zie komen, maar ik ben er erg trots op!
Feedback/tips zijn welkom 

Dit is mijn allereerste taart. Deze heb ik gemaakt tijdens een workshop die we met een groep hebben gedaan op het vrijgezellenfeest van een vriendin. Hierbij was het biscuit al gemaakt, maar het snijden, vullen, bekleden en decoreren mochten we zelf doen.
Het roze vind ik echt een geweldige kleur! Ik werd elke keer helemaal vrolijk van deze taart. Bij de workshop besmeerden we elke laag met wat botercrème, dijkje hier ook van en vullen met aardbeienjam.

Dit is mijn tweede taart, maar eigenlijk ook mijn eerste taart.
Deze taart heb ik helemaal vanaf 0-punt gemaakt, dus dit keer ook het biscuit gebakken en zelf mijn marsepein gekleurd. Deze taart heb ik gemaakt als verrassing voor mijn oma die vandaag haar verjaardag viert. Afgelopen vrijdag heb ik hem gemaakt, lekker plakkerig weer :-(. Maar met veel geduld is het bekleden en decoreren gelukt!
Door de letters op de bovenkant wilde ik de rest expres rustiger laten. De letters vond ik vrij lastig nog om uit de vormpjes te krijgen dus hier ga ik nog even mee oefenen hoe dit beter kan en ik zie nu nog wat suikerbakkerspoeder korreltjes hier en daar dwarrelen. Maar oké...
Maar ik moet zeggen dat ik wel trots ben op het eindresultaat!
Ik heb zoals ik bij de workshop had geleerd elke laag met dun laagje botercrème besmeerd en dijkje ook gemaakt.
Ik heb hem gevuld met 1 laag chocolademousse en 1 laag aardbeienjam, ik ben benieuwd hoe hij smaakt en wat de jarige ervan vindt!