Onderwerp: Zoete Tafel op Hoge Hakken
Afgelopen weken stonden voor mij in het teken van een Dessert-Table en niet zomaar één. Deze Dessert-Table is mijn verjaardagscadeau voor mijn schoonzusje. Al een tijdje terug hadden we het thema en de kleuren uitgekozen, knalroze en bruin en het thema was hoge hakken nou daar kan ik wel wat mee.
De afgelopen paar weken stonden in het teken van de printables ontwerpen, recepten zoeken voor op de tafel. Servies zoeken waar we alles op konden presenteren en natuurlijk de afgelopen dagen heel veel bakken (ik leek wel een bakkerij) en alles bij elkaar zetten zodat het één mooi geheel zou worden. Nou en dat is gelukt, een klein beetje trots laat ik jullie vandaag de foto’s zien.

En natuurlijk stonden er heel veel lekkere dingen op de tafel hieronder een overzichtje van wat er op de tafel stond.
Lemon Poppy Cake (was erg lekker, lekker fris gevuld met lemoncurd)
Vanille Cupcakes
Neapolitan Cupcakes (een laag chocolade cupcakes en een laag aardbeien)
Meringues
Popcorn in drie smaken: kaneel, witte chocolade en pure chocolade
Dipped oreo koekjes
Rocky Road Fudge
Chocolate Chunks
Dipped Marshmallows
Verschillende soorten candy
2 smaken cakepops: Lemon Poppy en Choco Kokos
Chocolade en vanille koekjes
Chocoladerepen met een mooie wikkel
Panna Cotta
Witte chocolade truffels
Fristi en chocolade melk

Haha, dat was even mijn overload aan foto's ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Komende weken ga ik op mijn blog nog meer details plaatsen over deze Dessert-Table, zoals recepten en tips voor de voorbereiding enz enz.
Fijne zondag allemaal!
Groetjes Marieke
?
...

het roze en bruine versiering tegen de muur aan, mag ik vragen hoe je dat gemaakt of waar je het gekocht hebt?