1 Laatst bewerkt door marieke84 (08-07-2012 10:48)

Onderwerp: Zoete Tafel op Hoge Hakken

Afgelopen weken stonden voor mij in het teken van een Dessert-Table en niet zomaar één. Deze Dessert-Table is mijn verjaardagscadeau voor mijn schoonzusje. Al een tijdje terug hadden we het thema en de kleuren uitgekozen, knalroze en bruin en het thema was hoge hakken nou daar kan ik wel wat mee.

De afgelopen paar weken stonden in het teken van de printables ontwerpen, recepten zoeken voor op de tafel. Servies zoeken waar we alles op konden presenteren en natuurlijk de afgelopen dagen heel veel bakken (ik leek wel een bakkerij) en alles bij elkaar zetten zodat het één mooi geheel zou worden. Nou en dat is gelukt, een klein beetje trots laat ik jullie vandaag de foto’s zien.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable12-1024x723.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable2-1024x723.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable3-1024x724.png

En natuurlijk stonden er heel veel lekkere dingen op de tafel hieronder een overzichtje van wat er op de tafel stond.

• Lemon Poppy Cake (was erg lekker, lekker fris gevuld met lemoncurd)
    Vanille Cupcakes
    Neapolitan Cupcakes (een laag chocolade cupcakes en een laag aardbeien)
    Meringues
    Popcorn in drie smaken: kaneel, witte chocolade en pure chocolade
    Dipped oreo koekjes
    Rocky Road Fudge
    Chocolate Chunks
    Dipped Marshmallows
    Verschillende soorten candy
    2 smaken cakepops: Lemon Poppy en Choco Kokos
    Chocolade en vanille koekjes
    Chocoladerepen met een mooie wikkel
    Panna Cotta
    Witte chocolade truffels
    Fristi en chocolade melk

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable4-1024x724.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable5-1024x724.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable6-1024x724.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable7-1024x724.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/mandytable8-1024x724.png

Haha, dat was even mijn overload aan foto's ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Komende weken ga ik op mijn blog nog meer details plaatsen over deze Dessert-Table, zoals recepten en tips voor de voorbereiding enz enz.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Zoete Tafel op Hoge Hakken

:thumb:  :thumb:  :thumb:

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Wauwwww!!! Wat een werk, het ziet er prachtig èn heeeerlijk uit!!
Ik zie alleen niks over de taart staan, of lees ik erover heen :think: ?

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

4

tabithar schreef:

Staatt erbij hoor bovenaan het lijstje, lemon poppy cake. Dus een cake  met als toevoeging citroenrasp en sap en maanzaadjes. Gevult met lemoncurd was errug lekker.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

marieke84 schreef:
tabithar schreef:

Staatt erbij hoor bovenaan het lijstje, lemon poppy cake. Dus een cake  met als toevoeging citroenrasp en sap en maanzaadjes. Gevult met lemoncurd was errug lekker.

Aha... dus toch :o ...
Klinkt goed! Bedankt voor je toelichting ;)

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

6

Superrrrr leuk en mooi !  :Y

7

Heel mooi!

8

Wauw.... ga je blog alvst bij favorietrn zetten want ziet en klinkt allemaal verrukkelijk.... tijd voor een gelegenheid dit ook eens te kunnen maken..

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

9

Echt helemaal te gek!!!! :thumb:
Maar hoe heb je die etiketten gemaakt/laten maken? Dat maakt het 'em helemaal af! :Y

Groetjes van Marjon

10

jurgen schreef:

Echt helemaal te gek!!!! :thumb:
Maar hoe heb je die etiketten gemaakt/laten maken? Dat maakt het 'em helemaal af! :Y

Dankjewel! Ik heb een webshop in printables voor Dessert-Tables. Dus deze printables heb ik zelf gemaakt en komen deze week ook in mijn webshop te staan.

Groetjes Marieke

11

Ik denk dat Mandy boft met jou als schoonzus en zeg; helemaal top!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

12

Ziet er allemaal heel lekker en mooi uit... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Maar wat ik graag zou willen weten wat niet met taart te maken heeft  :lol:  het roze en bruine versiering tegen de muur aan, mag ik vragen hoe je dat gemaakt of waar je het gekocht hebt?

gaaf gaaf GAAF!!!

hoe meer foto's hoe liever hoor! echt super leuk zo'n tafel. ik denk dat als bram en ik volgend jaar 5 jaar getrouwd zijn er ook zo'n tafel komt, dus ik kom tegen die tijd even snuffelen op je webshop!!

groetjes

Wauw, geweldige tafel!!! Helemaal super!!

Maar het thema was toch hoge hakken...??Geen hoge hak gezien!! :)
Of moesten de dames die langskwamen hoge hakken aan??

Groetjes Darlene

15

joci schreef:

Maar wat ik graag zou willen weten wat niet met taart te maken heeft  :lol:  het roze en bruine versiering tegen de muur aan, mag ik vragen hoe je dat gemaakt of waar je het gekocht hebt?

Die kan je zelf maken het zijn rozetten van papier. Ik heb er laast een filmpje van genaakt waarin ik uitleg hoe je deze maakt. klik hier voor de video.

Groetjes Marieke

16

Darlene Visser schreef:

Wauw, geweldige tafel!!! Helemaal super!!

Maar het thema was toch hoge hakken...??Geen hoge hak gezien!! :)
Of moesten de dames die langskwamen hoge hakken aan??

Groetjes Darlene

Op de cupcaketoppers en op andere prints zijn toch echt hakken te zien. Maar er waren idd ook meiden op hakken gekomen.

17

En die dingen die aan het plavond hangen? Ik mag volgend jaar zo'n tafel voor de bruiloft van mijn nicht maken. Ik verheug me nu al. Maakje ook printables n.a.v. van bv een trouwkaart  ;) ? Ik vind het er supergoed uit zien en het klinkt allemaal heerlijk.

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

18

NatalieAnne schreef:

En die dingen die aan het plavond hangen? Ik mag volgend jaar zo'n tafel voor de bruiloft van mijn nicht maken. Ik verheug me nu al. Maakje ook printables n.a.v. van bv een trouwkaart  ;) ? Ik vind het er supergoed uit zien en het klinkt allemaal heerlijk.

Ook daar heb ik een filmpje van. Klik hier voor de video. En ik maak ook printables op maat idd. Heb al een keer een pakket gemaakt aan de hand van het design van een kaartje. Meer info hierover kan je vinden op mijn webshop.

Groetjes Marieke

19

Leuk site hoor. Dat is precies wat ik bedoel. Als ik een kaartje heb neem ik contact met je op  :)

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

20

marieke84 schreef:
joci schreef:

Die kan je zelf maken het zijn rozetten van papier. Ik heb er laast een filmpje van genaakt waarin ik uitleg hoe je deze maakt. klik hier voor de video.

Groetjes Marieke

He te gekke video joh, dank je wel voor de tuto.

Leuk om je eens een x te zien en te horen.

21

Super gedaan! Je hebt wel erg veel gemaakt :lol:  En was je schoonzus tevreden? Knap allemaal....en oja..voor hoeveel mensen was deze sweet table? :D

Be in love with what you have

22

prettygem schreef:

Super gedaan! Je hebt wel erg veel gemaakt :lol:  En was je schoonzus tevreden? Knap allemaal....en oja..voor hoeveel mensen was deze sweet table? :D

Dankjewel. Ja mijn schoonzusje was er erg blij mee. We hebben de tafel gemaakt voor zo'n 50 man. Niet alles was helemaal op. Maar mensen hadden ook dingen meegenomen.

Groetjes Marieke

23

Leuk geworden je tafel echt iets van jou, volg je al een tijdje via pinterest

24

Chique zeg !!!

Echt prachtig, ziet er super uit en zoveel keus !!

Mag ik vragen wat voor constructie je hebt gebruikt voor de cakepops ? Ziet er zo origineel uit. Het lijkt wel of lepels ergens op rusten ???

25 Laatst bewerkt door Carien (08-07-2012 21:34)

:thumb:  :thumb:
moooi en superdank voor je rozetten-filmpje :thumb: ; heb ze afgelopen week ook gemaakt, voor surpriseparty voor m'n moeder ( http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=200943  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl