Onderwerp: Boman, clatronic, kruidvat?!
in de folder van de kruidvat staat voor slechts 80 euro een boman maar hij lijkt heel veel op de clatronic alleen een andere naam? weet iemand hier iets van ofzo? wel leuk normaal kost ie 140
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Boman, clatronic, kruidvat?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
in de folder van de kruidvat staat voor slechts 80 euro een boman maar hij lijkt heel veel op de clatronic alleen een andere naam? weet iemand hier iets van ofzo? wel leuk normaal kost ie 140
Hier staat duidelijk clatronic in de folder....
Wil ook wel weten of het een goed aparaat is....Iemand ervaring hiermee?
ik heb de Boman van de trekpleister en het is volgens mij dezelfde machine. (Trekpleister en kruidvat zijn van dezelfde eigenaar).
Ik vind het een supermachine, gaat een stuk beter dan mijn handmixer, lekker veel en luchtig beslag, hij neemt alles mee dus geen restjes op de bodem en kleine hoeveelheden gaat ook prima. Sommige mensen vinden dat hij wat veel geluid maakt maar moet zeggen ben er ondetussen aangewend
Ik had ooit eenclatronic besteld, maar kregen boman, na telefoontje bleek het exact dezelfde machine , heb hem besteld voor rond de 120 euro bij neckermann. Heb hem nu een half jaar,bevalt prima,doet wat ie moet doen, hij maakt idd alleen vrij veel lawaai..... Maar ja wat wil je voor dat geld?
zit er ook vlinderhaak bij?
Bijmij wel!
Er zitten 3 dingen bij. 1 Voor deeg, 1 voor beslag en 1 voor luchtig kloppen.
Ik heb ook de Bomann. Top apparaat..beetje luidruchtig maar dat mag de pret niet drukken
Maken jullie er ook botercreme in? en zo ja met welk onderdeel?
Ik heb ook de Bomann en ik ben er erg blij mee. Ik gebruik de ballon voor de botercreme!!!
Ik heb de Clatronic. Bij Neckermann gekocht voor volgens mij 120 euro. Ik vind m om biscuitdeeg te mixen super, wordt echt onwijs luchtig en de taarten komen er heel mooi bol uit. Ook voor grote hoeveelheden botercreme of banketbakkersroom. Maar voor kleine hoeveelheden is het echt 3x niks. Daar baalde ik wel erg van, nadat ik zoveel geld had uitgegeven.
Het komt namelijk doordat de attributen (kan even niet op de naam komen ) niet helemaal tegen de bodem van de kom aan komt. Hierdoor maakt ie de boter 1x plat tegen de bodem en daarna veegt ie eroverheen. Dit is met bijvoorbeeld een hoeveelheid van 250 gram boter.
Wanneer ik 750 gram maak, gaat het een stuk beter. Maar wel steeds even over de bodem roeren met een lepel.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
Klinkt allemaal heel herkenbaar. Ook ik ben in het bezit van een Clatronic en ben (op de herrie na) erg tevreden. En als je kleine hoeveelheden wilt mixen moet je eens beginnen op stand 2 met de vlinderhaak. Dat heb ik laatste keer geprobeerd en toen werd wel alles gemixd. Toen de boter goed zacht was heb ik hem pas een stand hoger gezet. Werkte een stuk beter.
Heb ook een clatronic maar die komt wel helemaal op de bodem. Als ik botercreme maak met 250 gr boter dan pakt hij de bodem wel goed. Het blijft wat aan de kanten plakken maar meer niet.
De Clatronic is deze week weer bij Kruidvat!
https://online.kruidvat.nl/product/6772 … chine.html
Ik heb hem vanmorgen gekocht bij kruidvat en net de eerste bodem uit de oven gehaald. Nog nooit zo'n mooie hoge luchtige bodem gehad. Super. Er bleef niks op de bodem zitten. Tot nu toe helemaal blij mee.
Ik heb hem gister gekocht maar vanmorgen heel snel weer terug gebracht. Ik ben gewend met een Kenwood te bakken en de kwaliteit van het materiaal van de Clatronic vind ik waardeloos vergeleken bij de Kenwood. Ik dacht een mooie vervanger te hebben voor mijn Kenwood (daar kwam van de week rook uit) maar ik durf toch de gok niet te wagen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Boman, clatronic, kruidvat?!