1

Onderwerp: Avonden lang orchideen en vlinders zitten maken...

Maar deze bruidstaart was het zekers waard.
Ik heb er nog buikpijn van gehad voor deze taart, werd er ineens zenuwachtig voor.  :s  :lol:

http://8.media.hyves-static.net/1504593687/6/CfXW/0/img1504593687.jpeg

Hij was gevuld met chocolade ganache met dulce en leche (2 lagen) en 1 laag met lemoncurd en citroenkwarktaarttoetje (mooi woord voor galgje :lol: )

Ik heb hem op de locatie afgeleverd en daar netjes in hun koeling gezet. Krijg ik later een foto van de taart, daar mooi op een tafel gezet. Zie ik tot mijn schrik dat de rand van het onderbord er in brokstukken naast ligt. :mad:  Ze hebben daar toch ervaring met bruidstaarten, je mag dan toch verwachten dat ze iets voorzichtiger zijn. Sorry voor mijn relaas, moest het even kwijt.

2

Re: Avonden lang orchideen en vlinders zitten maken...

Hij is echt prachtig! Mag ik vragen welke uitstekers je hebt gebruikt voor de vlinders?

3

Mooi, met hele mooie kleuren vind ik  :Y

4

Bedankt voor de reacties.

@Marilyn: Dit zijn de vlinders van "Patchwork Cutters, butterflies, ladybirds and bees"
http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-2085.html

5

Mooi!

Smelten de vlinders en bloemen niet in de koelkast?

6

Wendy83 schreef:

Mooi!

Smelten de vlinders en bloemen niet in de koelkast?

nee hoor, die zijn gemaakt van flowerpaste en gedroogd....

7

heel mooi gedaan hoor!

8

Prachtige taart !!!
Maar wat ontzettend jammer dat ze op locatie het onderbord beschadigd hebben, kan me voorstellen dat je baalt !

Groetjes, Conny

9

Mooi!

Maar je rand van je onderbord met fondant bekleden..  :nooo  Zou ik niet meer doen, hoe ervaren ze ook zijn met bruidstaarten. Dat is vragen om moeilijkheden..

Een mooi satijnlint erom heen  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Bommeltje schreef:

Mooi!

Maar je rand van je onderbord met fondant bekleden..  :nooo  Zou ik niet meer doen, hoe ervaren ze ook zijn met bruidstaarten. Dat is vragen om moeilijkheden..

Een mooi satijnlint erom heen  :Y

Dat is een goede tip, ik heb hier idd van geleerd

11

Hoi,

Ik vind hem helemaal geweldig.
Ik ken het gevoel van ineens zenuwachtig worden  :Y
ik heb een tijdje geleden ook een bruidstaart mogen maken. Je beseft je ineens dat het voor het bruidspaar wel een hele mooie taart moet worden en stel dat er dan iets fout gaat   :s
Alles is goed gekomen  ;) en bij jou ook!

12

Mooi

13

Ik weet dat het al een vrij oude topic is, maar welke cutter heb je gebruikt voor de bloemen??

(ziet er toppie uit)

14

altijdcakes schreef:

Ik weet dat het al een vrij oude topic is, maar welke cutter heb je gebruikt voor de bloemen??

(ziet er toppie uit)

Dankjewel...
De orchidee is van Lindy Smit, de Life-size moth orchid cutter set. Met de orchidee veiner van Squires Kitchen...