1

Onderwerp: Wat een drama met dit weer...

de fondant smelt aan alle kanten en zodra je iets plakt blijft het gelijk erop staan.
Ik heb wel met veel plezier aan deze bruidstaart gewerkt omdat ik van mening ben dat iedereen een speciale taart verdiend. 
Het moest een lactosevrije taart worden in eerste instantie met een heel ander ontwerp.

De dag na de proeverij stuurde de bruidspaar mij een mailtje of ik toch iets anders kon maken. Namelijk een soortgelijke taart die ik al eerder heb gemaakt. Ze vonden de strakheid en toch het romantische met kant erg leuk. Maar nu met de kleur fuchsia. Gezegd dat ik dit wel graag wil maken maar dan toch anders en andere bloemen.
Ik wist niet wat voor bloemen ik wou maken...geen rozen of pioenrozen.Ook calla's waren op de originele taart. Woensdagavond orchideeen gaan maken, taart gevuld.
Donderdagochtend om half 7 opgestaan en alle taarten bekleed.
Gisteravond was die af.

Ohja....gevuld met verse aardbeien, getrempeerd met citroensiroop en biscuit geabrikoteerd. Afgesmeerd met wajanbotercreme.

Nou een heel lang verhaal maar hier komt ie:
Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden
http://i47.tinypic.com/2cyqlhi.jpg

http://i50.tinypic.com/35ir868.jpg

Be in love with what you have

Re: Wat een drama met dit weer...

Hoi,

Ik vind 'm errug mooi, ook je bloemen zijn erg mooi. Het ziet er erg vrolijk uit.

3

Mooie taart! Wat me alleen wel opvalt is dat de naam van de bruid met een hoofdletter begint en die van de bruidegom met een kleine letter.....

Knuppels en rusjes,
Kirsten

Heel mooie bruidstaart!

En die kant wat je gebruikt hebt... is dat eetbare kant?  :o

Groetjes Bianca

5

ik vind hem prachtig!  :thumb:

6

Thanks dames voor jullie reactie! Mamacorné, de grote J van die tappit is zo en de kleine heeft een kleinere lus ;) Ik heb hem ook naar beneden geplaatst waardoor die zo lijkt. Ik zal de volgende keer zeker kijken of ik daar iets mee kan.  :thumb:

Mooie taart! Wat mij opvalt is inderdaad de kleine letter van de bruidegom en dan ook zonder puntje.. maar verder is ie :thumb:

Mooie taart zeg! Wat voor uitsteker is die letter? Ik denk dat het idd zo lijkt dat het een kleine letter j is doordat die zo laag zit, maar niet storend vind ik.

Mooie kleuren. Zeker die dat kleine beetje groen is er érg mooi bij.

Dat je last vanhet weer hebt gehad is wat mij betreft niet te zien. In ieder geval niet op de foto!  :+

Ja, absoluut een mooie taart, helemaal in mijn straatje!  :Y  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

10

in 1 woord geweldig!

11

een plaatje!!!! :thumb:  :thumb:  :Y  :Y  :Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Woow wat geweldig mooi zeg!!!!  de bloemen zijn ook geel mooi geworden

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

13

schorpioentje, ik wou inderdaad dat gaan maken maar heb gewone kant gebruikt. Geen eetbare dus.

ladylisa1991, ik heb geen kleine J gebruikt dus ook geen punt gegeven.

Natasja loves cupcakes, deze uitsteker heb ik gebruikt :
voor de kleine letters:http://www.deleukstetaartenshop.nl/uitstekers-tappit-uitstekers-alphabet-tappits-lower-case-iscripti-p-222.html

de c & j : http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-221.html

Liesbeth...je moet ook echt goed kijken inderdaad. Maar op de tweede taart aan de rechterkant zag ik kleine scheurtjes.

Thanks voor jullie reacties dames en complimenten :)

Dank je die gaat op mijn lijstje!

15

Oh hij is echt mega leuk!

En ja dat weer werkt niet echt mee  :s

16

Práchtig!!!!! Echt súpermooi gemaakt!!!!! Zeker weten dat ze er erg blij mee waren,d at kan toch niet anders!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

17

Wauw, mooi zeg!
Je orchideeën zijn prachtig, dat doe ik je niet na..
Leuke kleuren ook  :Y

18

Ik vind het een plaatje!  :thumb:

Groetjes, Angela

19

Echt prachtig, ik moet voor 7 september een bruidstaart maken, ook met fuchsia en ook met orchideeen, alleen dan vierkant en de taart in een taupe tint, met fuchsia dus. Die van jou is schitterend, ik ben benieuwd hoe de mijne zal worden.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

20

Ik vind hem echt heel mooi!!!

21

Bedankt voor jullie geweldige reacties!!!!Ik was nooit zo ver gekomen als het niet voor de geweldige tips/ feedback was van het internet. En de mensen van dit forum  :thumb:

22

ik vind hem echt helemaal super!!! zo mooi, romantisch en zomers  :thumb:  :Y

23

Echt prachtig! :Y ...maar al jouw taarten zien er goed uit.

grtjes,
Shaliny

24

Het weer is inderdaad bagger om taarten te maken, maar hij is echt super hoor!  :thumb:

25

Vind het een hele mooie taart! En ben net als Shalin zoiezo al fan van jouw taarten.
Van een afstand komt het kant er nu wel heel subtiel in, maar misschien dat het in het echt mooier naar voren komt. 
Mooie orchideeen en mooie kleuren! En lekker volgens mij..

Wat is die paarse rand onderaan voor iets fijn-gazigs? Hoorde dat bij het kant?