Onderwerp: Wat een drama met dit weer...
de fondant smelt aan alle kanten en zodra je iets plakt blijft het gelijk erop staan.
Ik heb wel met veel plezier aan deze bruidstaart gewerkt omdat ik van mening ben dat iedereen een speciale taart verdiend.
Het moest een lactosevrije taart worden in eerste instantie met een heel ander ontwerp.
De dag na de proeverij stuurde de bruidspaar mij een mailtje of ik toch iets anders kon maken. Namelijk een soortgelijke taart die ik al eerder heb gemaakt. Ze vonden de strakheid en toch het romantische met kant erg leuk. Maar nu met de kleur fuchsia. Gezegd dat ik dit wel graag wil maken maar dan toch anders en andere bloemen.
Ik wist niet wat voor bloemen ik wou maken...geen rozen of pioenrozen.Ook calla's waren op de originele taart. Woensdagavond orchideeen gaan maken, taart gevuld.
Donderdagochtend om half 7 opgestaan en alle taarten bekleed.
Gisteravond was die af.
Ohja....gevuld met verse aardbeien, getrempeerd met citroensiroop en biscuit geabrikoteerd. Afgesmeerd met wajanbotercreme.
Nou een heel lang verhaal maar hier komt ie:
Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden

Ik heb hem ook naar beneden geplaatst waardoor die zo lijkt. Ik zal de volgende keer zeker kijken of ik daar iets mee kan.