1

Onderwerp: Newbie

Hallo, mijn naam is Marie-Louise Scheffer, 28 jaar en sinds 1 jaar actief met taart. Het begon toen ik een groot feest aannam voor het restaurant waar ik voor werk. De gasten hadden een 6 gangen walking dinner bij ons geboekt, met thema: House of horror! Het waren absoluut "dessert"-mensen en dat moest op en top! Toen kwam ik als eerst in aanraking met het merk "Wilton" en ontstond er een passie voor taart.

Momenteel ben ik bezig met de cursussen van Wilton, ( net Wilton 1 achter de rug) en wat ik toch wel het leukste vind om te doen is het modeleren van personen. Ik ben er nog niet "goed' in, maar word er steeds beter in door oefenen, oefenen, oefenen...

Uiteindelijk heb ik een Brownie Graveyard gemaakt. Ik ben nog nooit zo trots geweest op mijn gerecht.

2

Re: Newbie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jolande. Binnenkort maak ik mijn vierde bruidstaart. De vorige waren redelijk traditioneel met blanke marsepein en opgespoten met creme en met zelfgemaakte roosjes van marsepein.

De volgende wordt zwart... met rode ornamenten van icing. Ik ben nog aan het experimenteren met de vulling, want de wensen van het bruidspaar... ik weet niet of dat wel bij elkaar smaakt. Na 11 juli hoop ik jullie foto's te laten zien.

Groetjes,
Jolande