Renate78 schreef:Ik vind het gewoon jammer dat alleen de foto's die er erg proffesioneel uit zien uitgekozen zijn. In de vorig header stonden ook foto's die dat niet waren en ook erg mooie taarten waren (daar stond ook geen rommel bij op)
Volgens mij betekent dat dus gewoon dat het niveua - niet alleen qua taarten maar ook qua presenteren - omhoog is gegaan Ik weet zeker dat er na de vorige serie mensen zijn geweest die vanaf toen beter zijn gaan opletten hoe ze hun werk op de foto zetten.
Vergeet ook niet dat het altijd een mooie mix is van diverse soorten werk. ( Dus als er heel veel te kiezen is uit een bepaald soort taart maak je misschien minder kans dan wanneer je de enige bent die koekjes instuurt )
Ze hebben toch al aangegeven dat er gekeken wordt naar de foto dus zonder de naam erbij?
Zou een beetje jammer dat er van zoiets leuks en ongedwongens een strijd gemaakt wordt; dat haalt de lol voor degenen die terecht trots zijn dat ze erin zitten wel een beetje af
En daarbij, ook niet zo leuk voor de dames die er zo hard aan gewerkt hebben om hem samen te stellen
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>