1

Onderwerp: proeverij voor een mij onbekend bruidspaar

Lastig hoor, ik heb haar 1x aan de telefoon gehad en we hebben sumier mailkontakt gehad, maar goed, dit is het geworden. Haar vader heeft de taartjes net opgehaald, hij was alvast erg enthousiast, leuk :Y .

Ze wilden erg graag proeven, dat was eigenlijk het belangrijkste. Ze hadden al eens een heel mooie bruidstaart gezien (bij een andere bruiloft), maar die taart hadden ze beide helemaaaaal niet lekker gevonden, vandaar.

Ze heeft een kanten jurk, met een betongrijze ceintuur en ze willen graag een klein rood accent. Op die kleine taartjes maar moeilijk te laten zien, maar hierbij mijn poging  :)

https://lh3.googleusercontent.com/-lNurykjy_sg/T-QvAFXyYiI/AAAAAAAAVLg/kl0MWF0n7nY/s640/IMG_4841%2520%2528Kopie%2529.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-rQGAsedqDC0/T-QvAsr5CeI/AAAAAAAAVLo/tNZzq9HhswM/s640/IMG_4847%2520%2528Kopie%2529.JPG

Witte chocolademousse met perziken en caramelsaus en witte chocolademousse met stukjes macadamianoot en caramelsaus; beide afgesmeerd met witte chocganache.
Bokkepootjesbavarois met frambozen/bramen/japanse wijnbessaus en krokante melkchocolade; afgesmeerd met melkchocoladeganache.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: proeverij voor een mij onbekend bruidspaar

Ziet er weer leuk uit en de vullingen zijn volgens mij goddelijk :thumb:

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

3

ow carien, bij jou vullingen loopt het water me altijd in de mond...
Heerlijk creatief ben je daarmee, zou ook wel een taarten met Carien-vulling lusten jamjam

4

Mijn hemel, ik wil een keer bij jou proeven, wat een goddelijke vullingen, hoe kom je erop!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

wauw wat mooi zeg en die vullingen.... :P

wat vonden ze ervan?

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

6

Wat een mooie taartjes. En die vullingen  :9 Yummie Yummie

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

7

dank voor jullie reacties :)

Lot, al doende kom je tot combi's zullen we maar zeggen :)  Mieperdepiep speurt lekkere recepten op :thumb: , ik combineer ze dan weer ;)  Maar je bent van harte welkom hoor, kom je een keer met Kaatjuh ;)

Luckey, ik weet nog niet wat ze ervan vonden, de vader van de bruid heeft ze opgehaald... hij was alvast erg enthousiast :Y hij was blij dat hij mee mocht helpen proeven ;)

8

Prachtige taartjes hoor!! :thumb:
Is het gebruikelijk dat die proeftaartjes op gehaald worden??
Ik dacht altijd dat dat bij diegene die de taart gaat maken gedaan wordt.  Dat je zeg maar een proefavond hebt :)
Kun je gelijk zien hoe ze reageren.  En heb je deze opdracht al of moet je nu afwachten of ze het doen?
Ben gewoon benieuwd hoor  :D ,vind het altijd leuk om te zien!
Ik maak kindertaarten en geen bruidstaarten ( nog)  haha.....

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

9

dit gaat ook niet helemaal zoals gebruikelijk, zou het ook handiger vinden hun reactie te zien en te horen, maar ja, het kon (blijkbaar) niet anders....

Hmm... met de smaak moet het zeker wel goed zitten! Zien er ook mooi uit.

11

Ziet er mooi uit Carien!
Een en ander komt me inderdaad bekend voor. ;)
Leuk dat je er zo'n succes mee hebt. Hopelijk heb je ook dit stel over de streep getrokken.

Ik heb hier nog een ton aan recepten liggen in mijn computer die mij gewoon smeken om gemaakt te worden.. maar zo weinig tijd.. :|
Het zijn ook van die tijdrovende taarten. En aangezien ik niet (nog?) voor anderen bak is hier maar 4 keer per jaar iemand jarig, dus dat helpt ook al niet erg. Af en toe kan ik eens een vriendin een taart opdringen. :D

12

Carien schreef:

dit gaat ook niet helemaal zoals gebruikelijk, zou het ook handiger vinden hun reactie te zien en te horen, maar ja, het kon (blijkbaar) niet anders....

Oh...vandaar.  Ben wel benieuwd wat ze kiezen uiteindelijk  :)
Succes verder ermee,  we zien het resultaat wel verschijnen  O-)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13 Laatst bewerkt door Carien (23-06-2012 08:58)

yep, ik mag 'm maken :)
Ze gaan voor de wittechoc/perzik/caramel en de blossombloemetjes (die met die ene rode bloem en de pareltjes).

Mieperdepiep, ben helemaaaaaal niet benieuwd naar die ton hoor, neueuh :nooo  O-)  ;)  Het is ook echt zo'n lekkere combi met perzik, ik nam al aan dat ze die zouden kiezen eigenlijk :) Idd taartjes weggeven bij verjaardagen enz, dan krijg je vast snel afnemers van al jouw heerlijkheden :Y

14

mmmmmm lekker...zijn dat verse perzikken of uit blik emn hoe zorg je ervoor dat de cake niet klef wordt door het vocht van de fruit??

15

Gefeliciteerd met je opdracht! Gelijk hebben ze, hoor, om bij jou te bestellen.

Ik heb je ge-pm-ed.

16 Laatst bewerkt door Carien (23-06-2012 21:29)

Jolanda62 schreef:

mmmmmm lekker...zijn dat verse perzikken of uit blik emn hoe zorg je ervoor dat de cake niet klef wordt door het vocht van de fruit??

die perziken? :think: een soort van vers :think: uit plastic  :Y  van Hak Zon & Fruit, zo'n plastic beker, staat bij AH wel ergens bij de fruit in blik :Y  Ik heb ze enigszins laten uitlekken, ze bovenop de witte chocmousse gelegd en daar de volgende laag op gedaan, wordt echt niet klef hoor :nooo

Mieperdepiep, heb je terug gePBt :)