26

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

Dank je.
Het bloemen stencil zag er zo uit op een taartje.
Beetje dom van mij want het stencil is 20x20 en het taartje 15x15.....het zit er dus niet zo strak op helaas.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HC3L3IMR-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

27

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

Ziet er super uit. Ik vraag me alleen af of de stencil na gebruik wel goed blijft. Ik heb namelijk het gevoel dat icing door het snijden makkelijk tussen de lagen van de lamineer vellen komt en de papier vies wordt. Of heb je de papier alleen eronder gelegd om na te trekken?

Groetjes Gülendem

28

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

Nee het papier is mee gelamineerd, ik heb het stencil afgewassen.
Het is wel te zien dat het gebruikt is maar ik vind dat het goed bruikbaar is gebleven.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

29 Laatst bewerkt door carol (31-03-2012 13:59)

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

jee wat GAAF ik heb niks van dit spul, misschien eens dat lamineersheet bekijken of ik er wat mee kan,tekenen kan ik wel en met die gaatjes lijk me helemaal top,top Sandra
groetjes Carla

30

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

Zou het ook een idee zijn om in plaats van het papier ertussen te leggen, rechtstreeks op het lamineervel te printen?
Dan uittesnijden en dan pas te lamineren??

Dat zou veel lichter zijn om te snijden.
Of gaat het lamineren dan niet meer goed omdat er ingesneden is?

31

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

nolly1970 schreef:

Zou het ook een idee zijn om in plaats van het papier ertussen te leggen, rechtstreeks op het lamineervel te printen?
Dan uittesnijden en dan pas te lamineren??

Dat zou veel lichter zijn om te snijden.
Of gaat het lamineren dan niet meer goed omdat er ingesneden is?

Nee een gesneden vel lamineren dat gaat niet, je kunt wel om het minder dik te maken een vel lamineren zonder papier er tussen.
Ik kan zelf niet op een lamineervel printen, dat heb ik al eens geprobeerd, (de inkt droogt niet) maar dat hangt van je printer af.
Je kunt wel met permanent marker tekenen of je afbeelding eronder leggen.
Ik spaar ondertussen nog door voor de snijbrander maar er is iedere maand wel weer wat leuks  :s

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

32

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

@Sandra; dank je voor je antwoord. Nu hoef ik (en anderen) niet zelf het wiel nog eens uit te vinden ;)
Zal inderdaad best een zwaar werkje zijn om gelamineerd vel uit te snijden..... (zal maar beginnen met een simpel patroontje...)

33

Re: [How2] zelf unieke stencils maken....

Wat een goed idee! Leuk zeg! Ik ben ook helemaal weg van je hawaaiaanse bloemen taart! prachtig!
Is zo'n lamineermachine duur? Dan moet ik die maar eens aan gaan schaffen!