51

Re: Mijn eerste bruidstaart (beetje zuur)

Bericht hierboven gemeld.

Groetjes,
Marieke

Bedankt!

53

prachtige taart, wat vonden de rest van de gasten ervan?
Want daar gaat het toch ook een beetje om wat zij vonden, als het positief was is dat met je nichtje snel vergeten :thumb:  :thumb:  :thumb:

Het grootste deel van haar daggasten ken ik niet. En de avondgasten (de overige 100) die hebben hem alleen in plakjes voorbij zien komen.......dus daarvan geen reactie. Ik heb alleen van mijn tante en mijn 2 neefjes te horen gehad dat ze hem mooi vonden..........
En dat is dus wel een beetje zuur als je voor 130 man bakt :(

55

Kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen, bah wat ondankbaar. Maar wat waren de taarten mooi zeg  :thumb:

56

wat een mooie taarten :thumb:
Jammer dat ze zo reageerde.
Ze hebben dan echt niet door hoeveel tijd jij er in steekt.
Erg jammer.

Groetjes Gerien

57

Wauw wat een mooie taart!! Super gedaan!!!
En wat een verschrikkelijk ondankbare nicht! Niet te geloven. Maar aan jou de eer!!!!! Je hebt het heel goed gedaan!!!

Ik praat zelfs "taart"......!!!

58

Jammer van je nichtje misschien was het ook een beetje trouwstress ook al is dat erg lullig tegenover jou maar ik vind je bruidstaarten ieg geweldig en de rest hier op het forum ook zo te lezen en ik twijfel er niet aan dat je veel meer bruidstaarten zal mogen maken voor klanten die het wel waarderen  :Y

walking on buttercreamclouds .....

59

Wat een spijtig verhaal.

Mijn advies (ik geef communicatietraining in het dagelijkse leven); even emoties laten zakken, maar wel over een tijdje je nichtje er eens over aanspreken. Bruidjes zijn vaak zo 'opgenomen in hun eigen luchtbel', dat ze de gevoelens van decrest van de wereld negeren en vaak ook denken dat ze zich dit kunnen permitteren. Als zij over een paar weken terug met haar voetjes op de grond staat, kunnen jullie hier misschien wel een gesprek over hebben? Je hoeft niet persé ruzie te maken, maar ze mag best wel weten dat ze je gekwetst heeft en dat je er geld op toegelegd hebt.

60

Ik vind je taarten echt heel mooi!
Je kan er trots op zijn

61

Hij is prachtig!
Ik ben het met iedereen eens over de reactie die je hebt gehad en hoe dat gelopen is ontzettend jammer!

Hij gaat bij mij in het mapje inspiratie als je dat goed vind natuurlijk...?

Groetjes,
Jamie