1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart (beetje zuur)

Wat was ik vereerd toen mijn nichtje vroeg of ik haar bruidstaart wilde maken. Het zou voor ongeveer 80 personen zijn. Ik ging akkoord. Een aantal gesprekken later was het aantal ondertussen gestegen naar 130 personen!
Ze kwamen proeven en waren het eens over de vulling......welke hierna natuurlijk ook nog een keer veranderde.

Uiteindelijk de afspraken over de topper. Ik stelde voor een topper te boetseren, maar dat wilde ze niet. Dus een topper gekocht. Nadat ze zag wat voor een mooie topper ik had gecreeerd onder leiding van Wendy, wilde ze toch een geboetseerde topper.
Prima, doen we dat.

Een week van tevoren belde ik om door te spreken hoe laat ik er moest zijn voor het afleveren en helpen bij het snijden. Zegt ze om 11 uur. Ze had van tevoren gezegd dat ik er moest zijn om 7 uur in de avond. Dus ik vraag wat de bedoeling is. Ze had besloten dat ze in de middag ook een taart wilde. Ik dacht, misschien leuk om dan niet de grote taart in de middag aan te snijden maar de kleintjes of er 2 grotere taarten van te maken. Ze had toch voor 130 personen taart.
Krijg ik 2 dagen later bericht dat de taart haar niet boeit, dus in de middag de taart en in de avond zou de taart al gesneden zijn, want dat was makkelijker voor de bediening.

Ik kan zeggen dat ik me een beetje gebruikt voelde, want ze heeft werkelijk voor een duppie op de eerste rij gezeten. Omdat ze familie is en ik niet verwacht ooit nog een bruidstaart te mogen maken, heb ik er zelfs geld op toegelegd.......om dan zo'n reactie te krijgen.

Buiten het feit dat ik het super vond om een bruidstaart te mogen maken, was het stiekem wel een zure appel waar ik doorheen beet.
In de avond zag ik mijn bruidstaart in plakken voorbij komen....... :(

Sorry voor het lange verhaal.......

Maar ik vond hem wel zo mooi dat ik hem graag aan jullie wil laten zien.

http://i7.photobucket.com/albums/y290/Jacquelien1980/f936e163.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y290/Jacquelien1980/981baa02.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y290/Jacquelien1980/127b171c.jpg

Feedback heb ik graag!!!!

2

Re: Mijn eerste bruidstaart (beetje zuur)

Ben het helemaal met je eens... Wat een mooie taarten, en wat een zure reactie....

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

het ziet er prachtig uit zo als geheel. :Y
jammer van het verhaal er achter.

Wat heb je een prachtige taarten gemaakt!
Jammer dat al je werk niet wat meer gewaardeerd is.

5

Oh, hij is echt supermooi, wat heb je dat prachtig gemaakt !

En wat een rotopmerking van je nicht om te zeggen dat de taart haar niet boeit, ook nog als je voor 130 personen besteld hebt, pff..... Laat haar lekker in de str*nt zakken, jij hebt een schitterende taart gemaakt, je hebt foto's om mee te pronken bij alle familie en vrienden die jouw heerlijke taart geproefd hebben, en bij toekomstige klanten !!

Groetjes, Conny

Moooi hooor! Jammer dat ze zo heeft gereageerd:(
Totaal onterecht

Moooi hooor! Jammer dat ze zo heeft gereageerd:(
Totaal onterecht

8

weer een ervaring rijker al is t geen leuke

je taart is in iedergaval erg mooi en strak
je hebt een mooie foto en weet nu uit ervaring hoe het moet
probeer er positief in te blijven jij hebt in ieder geval kunnen oefenen
en dat zij het niet weet te waarderen zegt meer over haar dan over jou en je  taart

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

9

Pffff wat denken sommige mensen wel zeg! Ik vind het een prachtige taart! En je nichtje mag zich schamen!

10

oeps.... :grr:  :x  :rolleyes:  :/  :s en meer van zulks; wat een piepopmerking zeg. Hopelijk verteld ze je nog wel een keer dat je een prachtige taart gemaakt hebt. Wie weet had ze bruidsstress ofzoiets :think:

Hij of nee, zij zijn echt super :thumb:  :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

wat een akelige draak zeg
prachtige taart en ik zou echt nooit meer voor dr bakken
of flink laten betalen

12

Mooie taart met inderdaad een zuur verhaal!
Hopelijk mag je nog een keer zo'n super taart maken voor iemand die 't wel weet te warderen!

13

De taarten zijn prachtig!

14

Ow wat erg zeg!! Zeker van familie! Ze hebben echt niet door wat een werk het is. Maar los daarvan, een beetje respect graag! Tjonge zeg. En dan het aansnij-moment niet eens zien, maar in plakken langs zien komen, heel jammer...
Maar ontzettend mooie taart(en)!!! :Y

15

ziet er erg mooi en strak uit. De rest eromheen maar snel vergeten.

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

Hele mooie taarten!

17

Fijn dat je zelf foto's hebt. Zo kun je de taart nog gebruiken om te showen aan iedereen! De taarten zijn prachtig.
Balen van het verhaal, kan niet meer zeggen dan er al is gedaan.

Groetjes,
Marieke

18

Wauw wat zijn ze super die taarten!
Maar wat een reactie goh ze mag blij zijn dat je dit voor hun wilde doen. Houd de eer aan jezelf.

Groetjes Yvon

19

Kan me voorstellen dat je je daar daar rot over voelt!
Maar kijk maar lekker veel naar je foto 's, je kunt echt supertrots zijn op deze prestatie! Hij is prachtig!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

20

nou, wat een rare reaktie...geloof dat ik hem dan in stukken in dozen zou leveren.... :mad: Hoe kan je nou zeggen dat de taart je niet boeit als iemand daar uren werk in heeft zitten!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

21

Super mooie taarten en een erg mooi bruidspaar. Tsja, van je familie moet je het hebben. Het ergste vind ik dat de taart 's avonds al voorgesneden was :s

22

lilo schreef:

Kan me voorstellen dat je je daar daar rot over voelt!
Maar kijk maar lekker veel naar je foto 's, je kunt echt supertrots zijn op deze prestatie! Hij is prachtig!

sluit me hier helemaal bij aan!!
:Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

23

Bruidzilla....... 

Je taarten zijn prachtig! Je mag zeker trots op ze zijn en op jezelf, want ik denk dat ik zou ontploffen, bruid of geen bruid!  :thumb:

Like me on Facebook : buttercream.nl

24

pff ze heeft er duidelijk geen idee van welke kosten er aan verbonden zijn of hoeveel tijd en energie er in een bruidstaart gaan zitten, respectloos!

neemt niet weg dat je een prachtig geheel hebt gemaakt!
petje af!!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

25

Kom op meis, ze zijn prachtig en je mag er trots op zijn. Wat iemand dan ook zegt!

Tieneke