Onderwerp: Okee, over 17 dagen Trouw ik...en mijn hoofd is LEEG
Ik begin het benauwd te krijgen...over 17 dagen trouw ik en ik maak mijn eigen bruidstaart (90 personen.
Ik wil 4 lagen doen maar vraag me af of dat voldoende is, ik wil elke taart 3 keer vullen. Denk dat het neerkomt op 9-10 cm hoogte...
Kun je 4 lagen stapelen met de houten dowels uit de shop? of zal ik die van plastic gebruiken? die zijn wat breder.
Maar dit is allemaal praktisch, mijn grootste probleem is dat ik er niet uit komt wat ontwerp betreft...
Normaal heb ik 2 weken voor ik de taart moet maken wel een duidelijk idee in mijn hoofd van hoe het er uit komt te zien. Nu heb ik nog niets...t is ook nog geen 2 weken natuurlijk maar er zal toch echt wat moeten komen!!!
Ineens twijfel ik aan alles. kan ik elke taart wel anders decoreren of alles hetzelfde, kan ik de taarten met verschillende kleuren bekleden of zal ik de basis wit houden. wordt het niet te druk, wordt het niet te saai?
Daarbij voel ik een enorme druk om iets heel moois te maken omdat iedereen weet dat ik m zelf maak. ik wil dus aan de ene kant uitpakken en laten zien wat ik kan (als ik het al kan :-() en aan de andere kant wil ik het op safe spelen want ik heb al stress genoeg maar dan ben ik bang dat het geen wow taart word...
en hoe weet je nou of iets staat of niet.... de kleuren die in onze dag verwerkt zijn zijn fuchsia, groen en wit.
Ik wilde me zo graag goed voorbereiden maar dat is een beetje lastig als je nog geen idee hebt wat het worden moet.