Re: Pietro is nogal INTO the toetjes
wat een heerlijke taart!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pietro is nogal INTO the toetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een heerlijke taart!!
Wauw! Prachtige taart! Dat is nog wel eens een andere communietaart. 
helemaal geweldig!! 
Wat een orgineel idee ! Heel mooi gemaakt.
SUPER! Hier word ik vrolijk van! 
Ik zocht net op minitaartjes en je viel me op omdat je in Italie woont. En een winkel noemde in Brescia, een plek waar wij vlakbij altijd vakantie vieren. Maar wat een mooie taarten zeg echt heel mooi! Leuk om te zien dat er in Italie ook zo enthousiast taart gebakken word :-) En als je dat adres van die winkel in Brescia hebt dan zou ik het graag weten om het deze zomer te bezoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patricia
Echt zoooooo leuk!
Ik zocht net op minitaartjes en je viel me op omdat je in Italie woont. En een winkel noemde in Brescia, een plek waar wij vlakbij altijd vakantie vieren. Maar wat een mooie taarten zeg echt heel mooi! Leuk om te zien dat er in Italie ook zo enthousiast taart gebakken word :-) En als je dat adres van die winkel in Brescia hebt dan zou ik het graag weten om het deze zomer te bezoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patricia
Ehm, even denken of ik het uit mijn hoofd weet. De winkel ligt niet echt IN Brescia, maar er dichtbij.
Via Serenissima is de straatnaam weet ik nog.
En de winkel heet Arte Bianca
The cake story schreef:Ik zocht net op minitaartjes en je viel me op omdat je in Italie woont. En een winkel noemde in Brescia, een plek waar wij vlakbij altijd vakantie vieren. Maar wat een mooie taarten zeg echt heel mooi! Leuk om te zien dat er in Italie ook zo enthousiast taart gebakken word :-) En als je dat adres van die winkel in Brescia hebt dan zou ik het graag weten om het deze zomer te bezoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
PatriciaEhm, even denken of ik het uit mijn hoofd weet. De winkel ligt niet echt IN Brescia, maar er dichtbij.
Via Serenissima is de straatnaam weet ik nog.En de winkel heet Arte Bianca
Oh, ik zie net dat ik het berichtje vanaf de gebruikersnaam van mijn zus heb gestuurd... Dit berichtje was dus van mij, Lori. Ik ben ff in Nederland
Ik zie net op hun site dat het toch onder Brescia valt. Via Serenissima 5 in Brescia dus! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pietro is nogal INTO the toetjes