26

Re: Pietro is nogal INTO the toetjes

wat een heerlijke taart!!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

27

Wauw! Prachtige taart! Dat is nog wel eens een andere communietaart. :thumb:

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

28

helemaal geweldig!! :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

29

Wat een orgineel idee ! Heel mooi gemaakt.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

30

SUPER! Hier word ik vrolijk van!  :thumb:

Ik zocht net op minitaartjes en je viel me op omdat je in Italie woont. En een winkel noemde in Brescia, een plek waar wij vlakbij altijd vakantie vieren. Maar wat een mooie taarten zeg echt heel mooi! Leuk om te zien dat er in Italie ook zo enthousiast taart gebakken word :-) En als je dat adres van die winkel in Brescia hebt dan zou ik het graag weten om het deze zomer te bezoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patricia

32

echt superleuk!!

Liefs, Zanoni

33

Echt zoooooo leuk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

34

The cake story schreef:

Ik zocht net op minitaartjes en je viel me op omdat je in Italie woont. En een winkel noemde in Brescia, een plek waar wij vlakbij altijd vakantie vieren. Maar wat een mooie taarten zeg echt heel mooi! Leuk om te zien dat er in Italie ook zo enthousiast taart gebakken word :-) En als je dat adres van die winkel in Brescia hebt dan zou ik het graag weten om het deze zomer te bezoeken. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patricia

Ehm, even denken of ik het uit mijn hoofd weet. De winkel ligt niet echt IN Brescia, maar er dichtbij.
Via Serenissima is de straatnaam weet ik nog.

En de winkel heet Arte Bianca

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

35

Riekele schreef:
The cake story schreef:

Groetjes,
Patricia

Ehm, even denken of ik het uit mijn hoofd weet. De winkel ligt niet echt IN Brescia, maar er dichtbij.
Via Serenissima is de straatnaam weet ik nog.

En de winkel heet Arte Bianca

Oh, ik zie net dat ik het berichtje vanaf de gebruikersnaam van mijn zus heb gestuurd... Dit berichtje was dus van mij, Lori. Ik ben ff in Nederland

36

Ik zie net op hun site dat het toch onder Brescia valt. Via Serenissima 5 in Brescia dus!  :)