1

Onderwerp: geboorte taart

Ik mocht eindelijk de geboortetaart afmaken. :)
Het is een cadeautje voor een collega,
Hij is gevuld met botercrememix met pattides slagroom, en dunne plakjes perzik, en getrempeerd met safari likeur. :Y

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382388_349006095171206_2093141_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181247_349011395170676_1108033793_n.jpg

Re: geboorte taart

hij is egt heel gaaf...
hoe heb je dat blauw zo gekregen?

3

wat een schattige,MOOIE taart :Y  :thumb:

4

Super taart en wat heb je die hand mooi gemaakt!

duivenkiller schreef:

hij is egt heel gaaf...
hoe heb je dat blauw zo gekregen?

Thanks, het blauwe heb ik met de airbrush gespoten :Y
ideaal om de overloop te krijgen.

6

Hele mooie taart. Mooi diekleurenoverloop. Een anders dan anders geboortetaart, en daarom zo bijzonder mooi.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

ik vind het erg leuk... :D

8

Echt gaaf zeg met die lieve beertjes. Is dat zijn grote zus bovenop? De hand met de bol doet me denken aan een liedje (Weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? enz). Is hij ook zo bedoeld?

Tieneke

Tante Tien schreef:

Echt gaaf zeg met die lieve beertjes. Is dat zijn grote zus bovenop? De hand met de bol doet me denken aan een liedje (Weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? enz). Is hij ook zo bedoeld?

Tieneke

Thanks....Het meisje is inderdaad zijn grote zus, vond het leuk haar ook te betrekken in de taart. :Y
het liedje ken ik niet :( , maar klinkt wel erg mooi...

10

nancydevries schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

Thanks....Het meisje is inderdaad zijn grote zus, vond het leuk haar ook te betrekken in de taart. :Y
het liedje ken ik niet :( , maar klinkt wel erg mooi...

Het is een christelijk liedje, het gaat verder met: een parel in Gods hand... Ik dacht echt dat je het daarop had gemaakt! Ik vind het zo mooi gedaan.

Tieneke

11

Mooie taart  :thumb: