Onderwerp: geboorte taart
Ik mocht eindelijk de geboortetaart afmaken.
Het is een cadeautje voor een collega,
Hij is gevuld met botercrememix met pattides slagroom, en dunne plakjes perzik, en getrempeerd met safari likeur.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geboorte taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mocht eindelijk de geboortetaart afmaken.
Het is een cadeautje voor een collega,
Hij is gevuld met botercrememix met pattides slagroom, en dunne plakjes perzik, en getrempeerd met safari likeur.

hij is egt heel gaaf...
hoe heb je dat blauw zo gekregen?
wat een schattige,MOOIE taart

Super taart en wat heb je die hand mooi gemaakt!
hij is egt heel gaaf...
hoe heb je dat blauw zo gekregen?
Thanks, het blauwe heb ik met de airbrush gespoten
ideaal om de overloop te krijgen.
Hele mooie taart. Mooi diekleurenoverloop. Een anders dan anders geboortetaart, en daarom zo bijzonder mooi.
ik vind het erg leuk... 
Echt gaaf zeg met die lieve beertjes. Is dat zijn grote zus bovenop? De hand met de bol doet me denken aan een liedje (Weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? enz). Is hij ook zo bedoeld?
Tieneke
Echt gaaf zeg met die lieve beertjes. Is dat zijn grote zus bovenop? De hand met de bol doet me denken aan een liedje (Weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? enz). Is hij ook zo bedoeld?
Tieneke
Thanks....Het meisje is inderdaad zijn grote zus, vond het leuk haar ook te betrekken in de taart.
het liedje ken ik niet
, maar klinkt wel erg mooi...
Tante Tien schreef:Echt gaaf zeg met die lieve beertjes. Is dat zijn grote zus bovenop? De hand met de bol doet me denken aan een liedje (Weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? enz). Is hij ook zo bedoeld?
Tieneke
Thanks....Het meisje is inderdaad zijn grote zus, vond het leuk haar ook te betrekken in de taart.
![]()
het liedje ken ik niet, maar klinkt wel erg mooi...
Het is een christelijk liedje, het gaat verder met: een parel in Gods hand... Ik dacht echt dat je het daarop had gemaakt! Ik vind het zo mooi gedaan.
Tieneke
Mooie taart 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geboorte taart