Onderwerp: SPOED! verse banaan met botercreme
Weten iemand of die combi lekker is, ik heb de bc al op smaak gebracht met banaan saroma.
Kan ik dit combineren met schijfjes verse banaan?
Iemand hier ervaring mee?
There's a first for everything!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED! verse banaan met botercreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weten iemand of die combi lekker is, ik heb de bc al op smaak gebracht met banaan saroma.
Kan ik dit combineren met schijfjes verse banaan?
Iemand hier ervaring mee?
Verse banaan word wel snel bruin.. Dus ik zou het persoonlijk niet doen..
Ténzij je er wat citroensap overheen sprenkelt (denk erom: een klein beetje anders krijg je citroenbanaan ), zodat het niet bruin wordt.....
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb besloten het er toch maar niet op te wagen, de taart moet straks ook anderhalf met het openbaar vervoer, dus toch maar geen ricico's nemen dan.
Toch bedankt, probeer het met verse banaan wanneer ik een taartje maak voor mezelf.
Er bestaat ook bananenjam? Misschien dat eens proberen?
Heb je nu niets meer aan, maar ik doe regelmatig verse banaan bij botercreme van de mix. Ik gebruik patidess banaan voor de smaak en doe dan in petit fours een plakje banaan op de vulling leggen en in een taart doe ik kleine stukjes banaan door de creme roeren.
Wij vinden dit heel erg lekker en omdat de banaan in de creme tussen de biscuit lagen zit, bruint hij ook niet zo snel.
mjammieeeee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED! verse banaan met botercreme