26

Re: Mijn eerste bruidstaart (beetje zuur)

Wat jammer dat zij er niet zo van heeft genoten! Ik vind hem erg mooi en wie weet mag je nog wel een bruidstaart maken voor iemand die er echt veel waarde aan hecht. Kan me voorstellen dat het een beetje een domper was of je 'taartvreugde'. Ik heb een aantal weken een taart bezorgd waar ook niet naar gekeken werd. Gelukkig kreeg ik later wel een leuke reactie van de bruid, maar op het moment zelf dacht ik ook 'waar heb ik dan al die uren voor besteed?'... Nou, voor mezelf, omdat ik het leuk vond natuurlijk, maar eer van je werk is ook wat waard, toch?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

27

Heel erg mooi  :Y .

Groetjes Willy

28

Pffff....wat een reaktie van je nicht!
Als de taart haar niets uitmaakte, waarom heeft ze dan zoveel eisen en verandert ze die óók nog eens?!

Vind het zo sneu voor je dat de taart in plakken geserveerd werd en je niet bij het aansnijden was....

Ik vind je taarten er supermooi uitzien! Hopelijk komt er nog eens een gelegenheid voor een mooie bruidstaart met mensen die het wél waarderen.

29

Nou ik vind hem echt prachtig!!! En ik weet zeker dat je door deze opdracht zeker nog veel meer prachtige bruidstaarten mag gaan maken!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

30

Stank voor dank dus... Maar hele mooi taarten zeg!

31

Tjee, wat zonde dat je nichtje zo heeft gereageerd op al je harde werk. Want de taarten zijn echt ontzettend mooi!

Volgens mij een mooi visitekaartje voor toekomstige bruidstaarten (bakken voor anderen)!

32

Trots mag je zeker zijn op je taarten! Wat een werk zeg.
Wel een ***** reactie van de bruid, is zeker zuur om dat te horen!

33

mooie taart en blijkbaar van je familie moet je het maar hebben!

misschien kun je ook je afspraken wijzigen en gewoon nog een na rekening sturen onder het mom, is toch wat duurder uitgevallen met al die wijzigingen.

(ik vind namelijk niet als het een opdracht is dat je er geld op toe moet leggen (ook niet als je weinig ervaring hebt of je enige bruidstaart is/zal zijn), tenzij het een onderdeel van je kadootje was)

34

Nou ze zijn prachtig!!!Maar wat een verhaal,ik sluit me aan bij de eerste regel van Carien.OOhhh zoveel werk en dan zo'n reactie.
Nou probeer het inderdaad maar snel tevergeten, maar ik zou dat ook niet makkelijk kunnen.
Maar nogmaals komplimenten :thumb:  :thumb:  :thumb:

Je hebt echt PRACHTIGE taarten gemaakt en je mag er zeker heel trots op zijn!!
En wat een arrogantie van je nichtje zeg...klinkt als een verwend nest...hopelijk woont ze niet te dichtbij...
Ik geloof toch dat ik het een keer zou ventileren, al is het alleen maar om je eigen hart te luchten...je mag hier echt wel iets van zeggen...arme bruidegom...
Gelukkig begrijpt hier op het forum iedereen wel hoe deze taarten gewaardeerd  zouden moeten worden......met een hele dikke pluim :thumb:  :thumb:  :Y  :thumb:
En ik vraag me altijd af hoe iedereen uitkomt met die ruitjes, of doe je die met de hand? Ik heb er zo'n vormpje voor, maar kom nooit uit....

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

Iedereen heeeeeel erg bedankt voor de complimenten  :o
Ik ben ook blij dat ik het hier even heb kunnen luchten.......doet goed!
Wat betreft mijn nichtje, ze woont niet in de omgeving en ik spreek haar voorlopig ook niet meer. En het is dat ik het gevoelsmatig niet kan, dus ik laat de kosten voor wat ze zijn. Maar dat gebeurd me niet nog eens ;)

@taartje speciaal, ik kom ook niet uit hoor......maar daar heb je achterkanten voor.....LOL
Oja, en als je hem niet helemaal doortrekt, kun je met de hand een beetje bijwerken. Hooguit dat dan de lijnen wat dichter op elkaar zitten.

37

Wat een super prestatie met een domper. Niet opgeven!Andere mensen/bruidsparen zullen zeker je werk waarderen :thumb:

Be in love with what you have

38

Hele mooie taarten  :thumb:
En wat belachelijk van haar reactie  :x  :mad:

Super mooie taarten hoor! En begrijp ik nou goed dat de taart helemaal niet aan de gasten is getoond maar in plakken uitgedeeld is??  :nooo....!??  Sowieso zou ik je nicht teruggeven dat je het erg jammer vindt hoe ze ermee om is gegaan maar als het klopt van die plakjes dan is dat een vreselijke understatement en moet je nog n taartje voor haar bakken met véél slagroom en die recht in haar gezicht gooien! :+ (grapje hoor)

Wat een mooie taarten!

Wijze les voor ons allemaal, ook al doe je het voor familie, zorg dat je minstens je kosten eruit haalt en nog een beetje meer voor jezelf dan is zo'n reactie misschien al ietsje minder zuur...

Je mag trots zijn op jezelf hoor! Je hebt het goed gedaan! En na zo'n taart krijg je vast nog wel meer bruidstaart opdrachten!

Life is uncertain......eat dessert first!

41

Of geniet gewoon zelf van je prachtige taart. Jij heb deze taarten weggegeven en vond ze mooi. Wij kijken er naar en vinden ze mooi. Wat die bruid vind boeit ons niet. Ik vind de taarten geweldig!!!

Prachtig , dank je wel dat je ze met ons wil delen  :)

Gr. Natalie

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

42

Dat heb je niet verdiend want het zijn prachtige taarten waarvan ik me goed kan indenken dat je hier graag mee had willen pronken  :Y

chocotoetje schreef:

pff ze heeft er duidelijk geen idee van welke kosten er aan verbonden zijn of hoeveel tijd en energie er in een bruidstaart gaan zitten, respectloos!

neemt niet weg dat je een prachtig geheel hebt gemaakt!
petje af!!

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je bruidstaart is prachtig en je mag heel trots zijn op jezelf!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

44

Het zijn echt schitterende taarten geworden en mijn eerste reactie na je verhaal was zoiets van: ik zou die taart het liefst in haar gezicht willen smeren. Verder staat alles al geschreven denk ik. Volgend jaar trouwt mijn dochter en ze wil graag dat wij samen haar taart maken, wat ik natuurlijk errug leuk vind. Ik denk ook dat haar reactie dan anders is. En ik zie er wel wat in om jouw taart als inspiratie te gebruiken. ( als je dat goed vind en als mijn dochter dat ook wil natuurlijk.) nogmaals m'n complimenten. Gewoon prachtig
Gr. Astrid

:o  tuurlijk mag je mijn taart als inspiratie gebruiken......... Ik heb ook veel ideeen van het forum gebruikt, maar nooit verwacht dat iemand mijn taart zou gebruiken! Bedankt voor het compliment!

46

Prachtig geheel hoor!!!!! En een mooi bruidspaar boven op, complimenten :thumb:

Wish it...... Dream it..... Do it.......

47

aaaaaaaah, dat vind ik echt heel zielig voor je!! Getsie zeg, steek jij daar al je tijd en liefde en centjes in, en dan wordt je zo bedankt... Dat je hem toch nog hebt gemaakt, getuigd van heel veel klasse van jouw kant! Ik zou er tzt misschien toch nog eens iets van zeggen denk ik, want ze heeft wel wat goed te maken zeg.... Top taart, goed gedaan!  :Y

48

auch! Van familie moet je het hebben, pfff!

Je mag in ieder geval ongelooflijk fier zijn op je creatie! Het is een prachtige taart en super geboetseerd! :thumb:  :thumb:
Kop op!

49

Pffffffff, dat is inderdaad Zuur met een hoofdletter!  :grr:

Ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen hoor. Na al het werk wat je aan de taart hebt gehad, verwacht je niet dat iemand zo een rot opmerking maakt!

Ik vind je taarten echt prachtig!  :thumb:

Groetjes San

50

Hele mooie taart!

Jammer dat het zo moet lopen.
En dat je er toch best veel werk mee hebt gehad.
Maar snel vergeten en dat je hopelijk weer
mooie taarten mag maken voor mensen die het wel
waarderen!!