1

Onderwerp: Bruidstaart met een traan

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UEJYDXIB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EY3SEGNG.jpg

Mijn eerste bruidstaart, maar wel gelijk een met een zeer treurig verhaal. Een maat van mijn man was al ca 20 jaar samen met zijn vriendin. Nu ze terminaal kanker had, wilden ze nog trouwen alvorens afscheid te moeten nemen. Aangezien de bruiloft zeer last minute geregeld werd, kregen wij pas de dag vooraf de uitnodiging per mail. Ze wilden geen cadeaus. Als je iets wilde meenemen, dan graag 1 enkele bloem, zodat ze een mooi, kleurrijk en divers boeket zouden krijgen. Naar mijn mening verdient elke bruid een bruidstaart, dus heb ik die woensdag nog flink staan bakken, zodat ze de volgende dag toch het taartsnij moment konden hebben. Mijn enkele bloem is dus deze flowerpaste orchidee geworden. De taarten zijn gevuld met krokante, witte chocolade en frambozenjam. Het bruidspaar was er ontzettend blij mee en hebben genoten van hun mooie dag (waarop ze ook zeldzaam mooi weer hadden, waardoor ze in hun achtertuin zijn kunnen trouwen). Anderhalve week later is de bruid ingeslapen en twee weken na hun zonnige bruiloft stond ik op haar crematiedienst, terwijl de regen uit de hemel kwam.....

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

2

Re: Bruidstaart met een traan

Je taart is schitterend! Maar wat een super triest verhaal zeg. Anderhalve week later....

3

jee... wat een ontzettend mooi gebaar en wat een mooie taart!... lees dit gewoon met een brok in mijn keel...

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

Goed gedaan! Wat mooi en verdrietig...

Tieneke

5

Zit hier met tranen in mijn ogen, wat een verhaal en wat een mooie taart...

6

Wat een supermooi gebaar! Ik zit hier ook met een brok in mn keel...

7 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (15-06-2012 15:26)

Och... ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, wat een triest verhaal.

Lief van je dat je zo'n mooie, lekkere taart voor ze hebt gemaakt, daar hebben ze in ieder geval nog heerlijk van kunnen genieten.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Inderdaad een prachtig gebaar en een schitterende taart.

Sterkte met het verlies!

9

Bedankt voor de lieve reacties. Het was inderdaad heel mooi dat ik dit voor ze heb kunnen doen. Toch zal het voorlopig nog wel even tranen wegknipperen zijn als ik deze foto zie. Ik kende ze niet eens zo goed, maar het blijft toch zo'n wrede ziekte die een moeder van twee tieners met een liefhebbende man uit het leven wegtrekt.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

10

Heftig zeg dat zijn nogal wat emoties bij elkaar knap van je dat je zo'n mooie taart hebt gemaakt en ze alsnog een mooie dag hebben gehad

Lieve groetjes van Nicole

11

Had er al over gelezen, maar je taart nog niet gezien. Hij is prachtig, leont10.

Moet even een traantje wegpinken na dit trieste verhaal......maar je taart is heel mooi

13

Jeetje zeg, geen woorden voor. Supermooi gebaar en mooie bloem!

14

Kippenvel momentje! wat prachtig dat je dit voor ze hebt kunnen doen....wauw.....

15

Ik heb over mijn hele lijf kippenvel...en tranen in mijn ogen..Wat een triest verhaal! Maar wel een prachtig gebaar, en ik geloof dat het een mooie bruiloft geweest is. Ook jouw bloem bovenop de taart, heel mooi:)

16

:s jeetje....ik was vrolijk aan het lezen totdat je het hele verhaal leest. Wat boffen ze dat er ook liefdevolle mensen zijn en ook jij hier deel aannam. Zeer verdrietig word je van zulk nieuws...maar met een mooi gebaar als dit, worden hun ook sterker zodat ze in moeilijke tijden erdoorheen kunnen. Sterkte en ik hoop dat je dit ook een plekje kunt gaan geven  :)

Be in love with what you have

Wat een hartverwarmend gebaar van jou.
Wat een hartverscheurend verhaal.....

18

Zo een verdrietig en tegelijk mooi verhaal. Je hebt hun een prachtig cadeau gegeven.
Mijn respect!

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

19

Hij is prachtig!!!
Zit met kippevel over mijn hele lijf je verhaal te lezen.
Verschikkelijk allemaal en dat door die rotziekte.

20

Nou, ik zit hier ook te typen zonder mn toetsen goed te zien...
Ik vind het zo triest en zo mooi tegelijk! Wat een lief gebaar van je en wat een mooie bloem!

21

Uhmm woorden schieten mij ook tekort, zomaar kan het leven afgelopen zijn.
Maar je taart is heel bijzonder, erg mooi!
Sterkte in deze moeilijke tijd.

22

Ach jee..... wat een triest verhaal.... je hebt een beeldschone taart gemaakt die zeker hun dag nog mooier zal hebben gemaakt en een onderdeel is van een ontzettend mooie herinnering.

Groetjes, Conny

23

Prachtig taartje, maar wat een in-triest verhaal. Toch mooi dat je iets hebt kunnen betekenen op zo'n moment

24

Een mooi verhaal, een mooie dame met een mooie wens... en een ontzettend mooi gebaar van jou om zo'n mooie taart met bloem te maken..

Wat een ontzettend trieste gebeurtenis, heel veel sterkte

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

25

Tjee wat een verhaal. Sterkte.