1

Onderwerp: Cupcake makers ik zie door de bomen het bos niet meer

Ik ben op zoek naar een CC maker, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek er eentje voor de 'normale' 5 cm vormpjes en las hier net iets over de 'American Original Muffin maker' die leek me wel oke. Waar ik wel over uit ben is dat het geen Bestron moet zijn.

Wie geeft me het juist merk voor de normale grootte CC maker door??  :)

Re: Cupcake makers ik zie door de bomen het bos niet meer

volgens mij is dat de cupcakemaker van inventum/babycakes

3

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=175068

4

Deze had ik al gezien maar ik ben op zoek naar mensen die zelf zo'n ding hebben en bevestigen dat er een 'normale' maat cupcakes in gebakken kan worden, wat niet het geval is volgens mij bij de consumentenbond-apparaten.

5

Hoi Kelsey,

Ik heb de rode American originals cupcake maker voor 6 cupcakes. (van de Blokker) Ik heb net even gemeten; de 'bovenkant' van de cupcake, het wijdste deel zeg maar is bijna 6,5 cm. Ik heb gewone gekleurde papieren vormpjes gekocht bij de Xenos en die passen er precies in. De vormpjes die je bij het apparaat krijgt zijn iets kleiner dan normaal.
Ik vind het een top apparaat! Ik heb alleen maar een magnetrom waar dan 1 bakblik van 6 cupcakes in kan en dan 20 minuten per bakblik... Hier heb je in 10-12 minuten 6 mooie, lekkere cupcakes.
Ik weet alleen niet waar je 'm nu kunt krijgen, volgens mij was het bij de Blokker een actie en is 'ie er nu niet meer. Als je 'm vind, laat je het dan weten; ik wil er graag nog eentje :)

Groetjes Sanne

6

De Marskramer heeft de babymaker CC in de " aanbieding" voor ik meen € 39.95. Er zit een zakje met papiertjes bij, en 2 extra vormpjes voor als je nog een taartje wil maken en een spuitzak. Ik ben ook op zoek naar een CC maar volgens mij passen eigenlijk nergens de normale papieren vormpjes in.

Groetjes Sandra

7

Hij is ook bij de kijkshop, volgens mij goedkoper, dacht 29,95

8

hoi
ik heb vanmiddag een rode cupcake maker bij de blokker besteld.. hij staat gewoon in de webshop en nu is t gratis versturen..

dus doe je best..

9

ik heb ook die van blokker en ben er super tevreden over.Koop mijn vormpjes gewoon bij xenos of ce action,en die gaan er mooi in

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

corina2612 schreef:

hoi
ik heb vanmiddag een rode cupcake maker bij de blokker besteld.. hij staat gewoon in de webshop en nu is t gratis versturen..

dus doe je best..

ik kan hem niet vinden

11

@ janneke op de site aan de linkerkant naar keuken en koken en dan bij funcooking daar staat hij bij.

Groetjes Yvon

12

@ Yvon

Staat er niet bij, hellup wil deze echt hebben

Gr,Patries

Korsmit schreef:

@ Yvon

Staat er niet bij, hellup wil deze echt hebben

Gr,Patries

ik heb hem van de week nog bij de blokker zien liggen dus je kunt hem gewoon in de winkel halen ;)

14

@ Janneke

Dank je ga vandaag gelijk kijken.

Gr,Patries

15

Ik kan ze bij de blokker webshop niet vinden! Heeft iemand nog een gouden tip voor een goeie cupcake maker? Niet TE duur!.. ;)

16

Linda79 schreef:

Ik kan ze bij de blokker webshop niet vinden! Heeft iemand nog een gouden tip voor een goeie cupcake maker? Niet TE duur!.. ;)

:Y

Hou vanaf 1 Augustus de hebshop even in de gaten  ;)
Dan is de Bestron cupcake maker ook ontzettend in de aanbieding!... Of kom gezellig langs in 1 van de winkels.. daar is hij ook in de aanbieding..  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

17

Bommeltje schreef:
Linda79 schreef:

:Y

Hou vanaf 1 Augustus de hebshop even in de gaten  ;)
Dan is de Bestron cupcake maker ook ontzettend in de aanbieding!... Of kom gezellig langs in 1 van de winkels.. daar is hij ook in de aanbieding..  :Y

Jaaaaa!! *stuiter stuiter* dat zou zo gaaf zijn.. Een leukste taarten shop in de buurt!! Ik ga de webshop zeker in de gaten houden!! Zit al start klaar! ;)