Onderwerp: Bruidstaart met super-stress door ongelofelijk domme fout :(
Tjonge jonge, ik ben in een week tijd wel 10 jaar ouder geworden
Al voor de vorige zomer kreeg ik deze aanvraag van een collega, voor de nicht van haar man ( man werkt ook bij ons, maar op een andere afdeling)
Zo door het jaar heen hadden we het er af en toe over, kreeg ik de schetsen met de idee-en van de bruid en ik was in mijn hoofd al helemaal bezig met de voorbereidingen. Het ontwerp was erg uitdagend, maar goed; ik zou tijd genoeg hebben om het een paar keer te oefenen omdat ik dan al vakantie zou hebben. Alles liep dus gesmeerd!
Loop ik vorige Kyriacos tegen het lijf. " Adrienne, hoe staat het met de taart??!" " Alles staat op stapel, hoor, ik ben al begonnen met wat voorbereidingen." " Ja, maar wanneer zal ik hem komen ophalen?"
Hoe bedoel je 'ophalen?' Het is toch voor 27 juni?
"Nee, de bruiloft is zaterdag!"
HEEEEEELP!!
Ok, now it's time to panic....
Nou toen moest ik dus echt zorgen dat er een taart kwam! En dat in de week dat we ook nog eens 's avonds moesten werken vanwege rapporten
Onder het motto "You can sleep when you're dead" heb ik een paar mega korte nachten achter de rug. Ten eerste had ik dus niet de Paisley bakvormen die ik zou gaan bestellen, dus dat werd op maat snijden
Ten tweede dus geen tijd om fouten te verbeteren of te herstellen, dingetjes te oefenen...
De bruid was dus helemaal niet zoals ik had gewild - of had gekund als ik meer tijd had gehad. Ook maar weer gemerkt dat de jaren beginnen te tellen en herstellen van slaaptekort niet meer zo snel gaat en dat je blik en behendigheid om 4 uur 'snachts niet meer zo best is
Bloednerveus was ik, ik voelde me ongelofelijk bezwaard; zover van te voren hadden ze me al gevraagd en nu voelde het echt alsof ik ze tekort had gedaan.
Nu weten zij 2 dat ik eigenlijk beter kan, maar bruid godzijdank niet
Die was dus supergelukkig met haar taart en hij was ook nog eens verrukkelijk!! ( Hoe kan het ook anders, met Best Ever Brownies taart 
Nu ik dat weet durf ik dus toch de foto's te plaatsen 

En de schetsen door de bruid: 
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ik zie het ook niet hoor, super leuk!