1

Onderwerp: Bruidstaart met super-stress door ongelofelijk domme fout :(

Tjonge jonge, ik ben in een week tijd wel 10 jaar ouder geworden  :rolleyes:
Al voor de vorige zomer kreeg ik deze aanvraag van een collega, voor de nicht van haar man ( man werkt ook bij ons, maar op een andere afdeling)
Zo door het jaar heen hadden we het er af en toe over, kreeg ik de schetsen met de idee-en van de bruid en ik was in mijn hoofd al helemaal bezig met de voorbereidingen. Het ontwerp was erg uitdagend, maar goed; ik zou tijd genoeg hebben om het een paar keer te oefenen omdat ik dan al vakantie zou hebben. Alles liep dus gesmeerd!

Loop ik vorige Kyriacos tegen het lijf. " Adrienne, hoe staat het met de taart??!" " Alles staat op stapel, hoor, ik ben al begonnen met wat voorbereidingen." " Ja, maar wanneer zal ik hem komen ophalen?"

Hoe bedoel je 'ophalen?' Het is toch voor 27 juni?
"Nee, de bruiloft is zaterdag!"

HEEEEEELP!!

Ok, now it's time to panic....

Nou toen moest ik dus echt zorgen dat er een taart kwam! En dat in de week dat we ook nog eens 's avonds moesten werken vanwege rapporten  :s  Onder het motto "You can sleep when you're dead" heb ik een paar mega korte nachten achter de rug. Ten eerste had ik dus niet de Paisley bakvormen die ik zou gaan bestellen, dus dat werd op maat snijden  :grr: Ten tweede dus geen tijd om fouten te verbeteren of te herstellen, dingetjes te oefenen...

De bruid was dus helemaal niet zoals ik had gewild - of had gekund als ik meer tijd had gehad. Ook maar weer gemerkt dat de jaren beginnen te tellen en herstellen van slaaptekort niet meer zo snel gaat en dat je blik en behendigheid om 4 uur 'snachts niet meer zo best is  :nooo

Bloednerveus was ik, ik voelde me ongelofelijk bezwaard; zover van te voren hadden ze me al gevraagd en nu voelde het echt alsof ik ze tekort had gedaan.
Nu weten zij 2 dat ik eigenlijk beter kan, maar bruid godzijdank niet ;) Die was dus supergelukkig met haar taart en hij was ook nog eens verrukkelijk!! ( Hoe kan het ook anders, met Best Ever Brownies taart ;)

Nu ik dat weet durf ik dus toch de foto's te plaatsen ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4C7OCDR3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZA6UZ8PO.jpg
En de schetsen door de bruid:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HDIKAPRF-1.jpg

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Bruidstaart met super-stress door ongelofelijk domme fout :(

Stress??? Waar??? Ik zie er niets van,hij is heel mooi geworden :Y

3 Laatst bewerkt door Adrienne (12-06-2012 16:03)

Adriana69 schreef:

Stress??? Waar??? Ik zie er niets van,

Bruid heeft cellulitis, klompvoeten, x-benen en zero boobs ;) Bovendien vlekte mijn zilver-verfwerk verschrikkelijk, was ik vergeten om de ondergrond grijs te maken en druipte het er door de luchtvochtigheid zo weer vanaf :( :( Echt ik overdrijf niet, ben niet overdreven streng voor mezelf, hoor! Heb wel heel slinks niet te veel close-up een foto genomen ;)
Maar bedankt voor je compliment! :-D

Groetjes, Adrienne

4

het is je goed gelukt!

5 Laatst bewerkt door anouckjewel (12-06-2012 16:05)

:think: Ik zie het ook niet hoor, super leuk!
Enige dat me opvalt is dat de krul de andere kant oploopt als op de tekening.

Trouwens, hoe kwam je met 27 juni in je hoofd?  :lol:
Overkomt je ook geen tweede keer :D

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

6

pffff.....wat een verhaal  :s
Had je de verkeerde datum genoteerd?
Wat eens tress, maar hij is heel mooi geworden hoor :thumb:
Complimenten.....

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Haha dat viel me ook als eerste op, de krul zit de andere kant op. Nou en dat maakt verder niet uit. Vind hem mooi!

8

oeps

je hebt er toch nog wat van weten te maken
en als het bruidspaar maar gelukkig is is toch t allerbelangrijkste
zelf zie je al je fouten maar een leek ziet dit echt niet hoor!!

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

9

Paola schreef:

Had je de verkeerde datum genoteerd?

Nee, da's nog het ergste: juiste datum genoteerd ( al lang geleden), verkeerde datum in het hoofd geprent!! Hoe dom kun je zijn  :rolleyes:

Natasja loves cupcakes schreef:

Haha dat viel me ook als eerste op, de krul zit de andere kant op.

Dat was dan weer wel met opzet: het was of de Paisley in spiegelbeeld, of de topper, anders had de gom niet genoeg zit-plek ;)

Groetjes, Adrienne

10

o meis wat een drama ,ik voel met je mee,maar vind je resutaat toch echt  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

11

Ondanks alle stress vind ik je taart super leuk (en grappig!) geworden! Weer eens wat anders dan met rozen  ;)

12

Hahahaha wat een verhaal!
Maar ja, 27 juni is natuurlijk ook wel een schitterende dag (mijn verjaardag  :lol: ) dus zo gek is het niet hoor hihihi
Gelukkig is het nog een geweldige taart geworden! Vind het ontwerp ook super!!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

13

OMG ik leef met je mee... Getsie wat een stress en wat een tegenvaller voor jezelf ook. Denk je alles goed gepland te hebben en lekker aan die taart te kunnen werken, wordt het haast- en nachtwerk.... niks aan! Gelukkig is hij beeldig geworden en was de bruid heel enthousiast! Dan valt al die stress in eens van je schouders he?
Complimenten hoor, je hebt het super gedaan!  :thumb:

14

Pfffff, tijdens het lezen vóelde ik je stress. Maar het is alsnog hartstikke goed gelukt, hoor. En je bruidspaartje is ook heel leuk. Zelf zie je altijd alle foutjes, maar ik zie geen vlekjes, hoor. En wat je allemaal opnoemt van de bruid, kan je ook gerust loslaten. En ik heb net ook je recept voor je brownietaart gelezen, maar mjammiejammie, dát klinkt lekker!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Pff.... wat een ontzettende schrik, maar gelukkig heb je er met al je ervaring een prachtige taart van gemaakt !

Groetjes, Conny

16

Hij ziet er beeldig uit, niets te merken van stress en nachtwerk   "gelukkig" ben ik niet zo super in taarten dat me ooit gevraagd wordt een bruidstaart te maken, ik zou mega in paniek raken