51

Re: twee bruidstaarten, misschien wel de laatsten?

Super gave taarten kun je maken zeg!!! Heb gelijk ook even andere van je bekeken.

Ik wou dat ik al zulke mooie taarten kon maken zeg!!!

Even een vraagje? : Je taarten zijn zo mooi super wit

Waar doe je dat mee? ( of als iemand anders hier het antwoord op weet... graag).

Ik vind dit echt super mooi als het zó wit is.

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

Prachtige taarten weer Eline !! Ze zijn zo ontzettend strak en mooi !!
Gewoon nu proberen te relaxen en genieten van de kleine spruit straks !
Taarten komt vanzelf weer !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

53

Prachtige taarten allemaal, de laatste taart is geniaal bedacht!

54

Wauw Eline wat een gave taarten weer!
Rust nu maar lekker uit en ga dadelijk lekker genieten van je kids!
Even een aantal maanden time out, maar niet stoppen hoor!

Ik heb genoten van je geweldige workshop bij Naomi!

Sterkte met het verlies van een je paarden. Is altijd moeilijk om afscheid te nemen van een dierbaar maatje...

X Marianne

Groetjes Marianne

55 Laatst bewerkt door Hertje (30-05-2012 01:08)

Wat heb je toch onwijs veel talent. Het zijn weer toptaarten! :Y
Prachtige vormen, gave details, super mooie bloemen. :thumb:
Het dubbele cakeboard geeft de ronde taart nog meer cachet.
Heerlijke vullingen.
Mooie cc's ook. :)
Geen wonder dat je zo enthousiast ontvangen werd.
En wat is alles mooi gefotografeerd. :thumb:

De hatsieflatsietaart ziet er veel te lekker uit. :9 

Petje af voor je doorzettingsvermogen, knap dat je dit allemaal hebt gemaakt in jouw omstandigheden.

Een zo voorspoedige mogelijke zwangerschap gewenst en een vlotte, ongecompliceerde geboorte van jullie nieuwe uk!
Neem lekker de tijd om samen te genieten. :Y
Dat bakvirus sluimert wel, totdat je weer tijd en zin hebt om te taarten. ;)
En dan nemen wij weer lekker de tijd om van jouw taarten te genieten. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

56

Wat een GEWELDIGE taarten zeg!!!!!!!

57

Heel erg mooi!
En succes met de zwangerschap!

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

58

Wat zijn ze weer ontzettend gaaf geworden Eline!!! :thumb:  :thumb:  Die met die rose/rode blommetjes vind ik erg mooi!!! :Y  :Y  :Y

(heb je mijn mail gehad???ben weer terug van weggeweest ;)  :) )

59

Heel erg mooi weer Eline! Ik ben blij dat ik een workshop van je gevolgd heb. Ik vroeg me alleen nog af hoe jij zo mooi de takken vast zet op de taart.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

Ze zien er weer fantastisch uit, echt  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Succes met de laatste loodjes

61 Laatst bewerkt door carol (31-05-2012 21:02)

wat zijn ze weer geweldig Eline en geniet lekker van alles en we horen het wel wanneer de nieuwe wereld burger gearivee is en doe het vooral lekker rustig aan ,straks heb je het druk genoeg en ach :/  ik weet het zeker ,dat taart virus heb je toch  :lol: ,komt vanzelf weer  :thumb:
       dikke knuffels en liefs mij Carla ;)

62

Wauw, mooi hoor!
Ik vind bij je eerste taart het effect op de middelste taart erg mooi met die streepjes en die pareltjes.
Ook je orchideeen op je tweede taart vind ik prachtig.

Maar ik moet ook eerlijk zeggen, je derde taart ziet eruit om je tanden in te zetten, MMMM!

63

Bak jij nou eerst maar even die baby netjes af, hihi, dan kunnen we daarna vast weer van je kunststukjes genieten! Geniet van je rust, en die kleine!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

64

Waauuuuwww!! Heerlijk en prachtig zeg

65

spam gemeld

66 Laatst bewerkt door Sandra-lala (02-06-2012 05:59)

Werkelijk prachtige taarten, Super!
En je hatsieflatsietaart vind ik echt geweldig, hij ziet er heerlijk uit en ik denk dat we 'm nog vaak voorbij zien komen op t forum.
Lekker en snel, ik zeg; een blijvertje!  ;)

Heel veel succes met je zwangerschap, je lichaam en je kindje zijn natuurlijk veel belangrijker. De taarten en opdrachten wachten echt wel op jou, komt vast goed

+ spam melding

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

67

Wauw wat prachtig.
Vind vooral de perfectie en de eenvoud het em doen.

Zijn die orchideeen echt of zelf gefreubeld ???

Groetjes Silvia

68 Laatst bewerkt door Moodswing (03-06-2012 08:54)

Twee prachtige bruidstaarten, waarvan de boverste me dan net weer iets meer aanspreekt, terwijl ik de bloemen van de laatste wel erg mooi vind. Je hatseflats ziet er erg lekker uit, om zo in te bijten....... :9

69

allemaal erg mooi!!

70

Wat zijn ze prachtig en wat zou het zonde zijn als je, (naar ik begrijp ben je zwanger), niet meer verder hiermee gaat!
Enne die "in elkaar geflansde" vind ik ook heerlijk eruit zien.
Groet Ingeborg

Mijn 2 passies Taart en Paard (of was het nou andersom)

71

Wat leuk zeg, al die lieve berichtjes! Dank jullie wel!!  :Y Kreeg een tijdje terug een mailtje van de tweede bruid, dat ze hem nog mooier vonden dan ze hadden verwacht, hoera! De locatie had zelfs gezegd dat hun banketbakker er qua uiterlijk én smaak niet tegenop kon!  :o Super compliment natuurlijk, en heeeeeeeel erg fijn om te horen na dat weekend, want man, wat was ik bekaf zeg!

@ Kinke: ik heb het paars voorgekleurd met violet van americolor en gedust met lavender van VeeBee. Of was het nou andersom...  :think:

@ Diana: ik meng altijd 1 kilo Zeelandia marsepein met 100 gram extra witte fondant van Bakels (proef je niks van), en kleur dan met super white van Sugarflair (poeder) en white white van Wilton (vloeistof). Zo wordt je marsepein niet natter en niet droger, ideaal! En het allerbelangrijkste is om het minstens een hele dag te laten rusten, zodat het na kan kleuren. Als je met fondant werkt, hoef je natuurlijk helemaal niet te kleuren...

@ Leonie: ga je vanavond terugmailen hoor!  :Y

@ Gitty: ik maak aan de lange takken verschillende zijtakken, die ik in de taart kan steken. Dan begin ik onder- of bovenaan met insteken (mbv een flowerpick), en meet ik eerst met opzij gevouwen zijtakken uit waar ze in de taart komen. Dan zijtak voor zijtak in de taart prikken. Een eventueel te groot gat wat is ontstaan kun je weer dichtmaken met royal icing, zeker bij een witte taart zie je daar bijna niks van.

@ Silvia: de orchideen zijn van suiker gemaakt, dank je wel voor het compliment! Alijd leuk als mensen aan het twijfelen gaan, haha! De locatie dacht ook dat het echte waren...

@ Sandra en Joci: spam? spam? help, ik word er helemaal zenuwachtig van! Heb ik op de een of andere manier jullie met spam opgezadeld ofzo? Hoe werkt dat dan? Ik snap er niks van...  :o