Wat leuk zeg, al die lieve berichtjes! Dank jullie wel!!
Kreeg een tijdje terug een mailtje van de tweede bruid, dat ze hem nog mooier vonden dan ze hadden verwacht, hoera! De locatie had zelfs gezegd dat hun banketbakker er qua uiterlijk én smaak niet tegenop kon!
Super compliment natuurlijk, en heeeeeeeel erg fijn om te horen na dat weekend, want man, wat was ik bekaf zeg!
@ Kinke: ik heb het paars voorgekleurd met violet van americolor en gedust met lavender van VeeBee. Of was het nou andersom...
@ Diana: ik meng altijd 1 kilo Zeelandia marsepein met 100 gram extra witte fondant van Bakels (proef je niks van), en kleur dan met super white van Sugarflair (poeder) en white white van Wilton (vloeistof). Zo wordt je marsepein niet natter en niet droger, ideaal! En het allerbelangrijkste is om het minstens een hele dag te laten rusten, zodat het na kan kleuren. Als je met fondant werkt, hoef je natuurlijk helemaal niet te kleuren...
@ Leonie: ga je vanavond terugmailen hoor!
@ Gitty: ik maak aan de lange takken verschillende zijtakken, die ik in de taart kan steken. Dan begin ik onder- of bovenaan met insteken (mbv een flowerpick), en meet ik eerst met opzij gevouwen zijtakken uit waar ze in de taart komen. Dan zijtak voor zijtak in de taart prikken. Een eventueel te groot gat wat is ontstaan kun je weer dichtmaken met royal icing, zeker bij een witte taart zie je daar bijna niks van.
@ Silvia: de orchideen zijn van suiker gemaakt, dank je wel voor het compliment! Alijd leuk als mensen aan het twijfelen gaan, haha! De locatie dacht ook dat het echte waren...
@ Sandra en Joci: spam? spam? help, ik word er helemaal zenuwachtig van! Heb ik op de een of andere manier jullie met spam opgezadeld ofzo? Hoe werkt dat dan? Ik snap er niks van...