Onderwerp: volgens mij zitten ze nu aan de taart :-)
Ze gingen vanmorgen vroeg trouwen, manlief heeft ze om 8u klaar zien staan voor vertrek
Ze zijn dan ook getrouwd omdat het handiger was, wilden geen groot feest, nu effe koffie drinken met ouders, familie en getuigen en dan vanavond tuinfeest voor vrienden enz....
Moeder en zus vonden dat wat erg kaal en kwamen bij me voor een bruidstaart... Leuk, een verrassingstaart
Ze vonden alles mooi, het hoefde alleen maar simpel te zijn, alles zou beter zijn dan de cake die moeders zou bakken. Als kleur: champagne, cappuccino, camel...
Ik heb maar champagne aangehouden als kleur
Afijn, ikke vulling maken (frambozenmousse, al 564720987345x gemaakt), dubbele hoeveelheid...
't ziet er anders uit...
.... Na een paar uur opstijven wilde ik gaan vullen.... was het echt anders, nl het was nog vloeibaar!
Toch geprobeerd
, de taarthelften dreven van elkaar af, dus biscuit kon ook weggegooid
Gelukkig had ik er nog 1 in de vriezer (ik had een andere gemaakt, omdat ik de 1e biscuit te laag vond, maar nood breekt wet
).
Stressss, want pinksteren en dus geen Appie open en nee, niet genoeg slagroom meer
Een buurvriendin gebeld... heb jij nog
JA, ze had nog
en ja, ik mocht het hebben
Achteraf heb ik de frambozen niet dubbel afgewogen, maar dubbeldubbel
Gelukkig had ik nog wel frambozen in de vriezer en had ik (net) genoeg gelatine
Ik had een heel rustige, relaxte planning, maar mèn, dan heb je het effe niet meer hoor 
Afijn, sorry voor dit verhaal weer
De taart was op tijd af en ze (zus en vriendin) vonden 'm helemaal mooi
Marsepein, gevuld dus met frambozenmousse, japanse wijnbes-frambozen-bramensaus en een knapperig laagje witte choc; afgesmeerd met witte chocganache.
Ben zoooo benieuwd wat het bruidspaar ervan vindt
(en ook wat jullie ervan vinden hoor
).
Maar hij is uiteindelijk prachtig geworden...ik hou ervan
was je niet uitgenodigd dan?