26

Re: Xenos Marsepein en Fondant

Nou weet niet hoe warm het in jouw keukentje was maar nu kan het ook zeker aan t weer liggen hoor...
Er ligt nu een andere kwaliteit fondant bij xenos in de schappen dan waar de reacties hier over gaan, behalve de laatste en die is wel positief.
Ik zou het bij koeler weer gewoon nog eens proberen als je nog over hebt.

It's just a piece of cake

Ik zag inderdaad dat er nu nieuwe pakjes in de schappen liggen. Andere verpakking en andere kleuren; grijs, donkerroze, lichtroze etc.. Allemaal leuke aparte kleuren! Ben benieuwd hoe deze bevallen bij jullie....

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

ik heb de oranje, blauwe en rode fondant geprobeerd :o  voor de cupcakes van mijn zoontje om te trakteren op school, moest natuurlijk in EK thema, en ik had geen zin om te kleuren....

ging best goed! (na toevoeging van tylose, omdat het zo slap was :lol: ) maar dat zou ook door het warme weer kunnen komen natuurlijk.
ik heb het niet geproeft, maar het zag er mooi uit.

I never met a calorie I didn't like....

29

Ik ben nog maar net begonnen maar heb veel marsepein van de Xenos gebruikt. T werkt op zich prima en smaakt naar mijn idee ook best goed.
Wel merkte ik toen ik funcakes marsepein had gekocht deze toch iets fijner is en wat beter smaakt.
Ik heb pas de witte fondant 500gr gekocht en die werkt prima en smaakt ook erg goed.