1 Laatst bewerkt door Corinne1981 (28-05-2012 09:13)

Onderwerp: Mijn eigen bruidstaart, waar ik niet.....

.....maar dan ook totaal niet helemaal tevreden mee was.
Erik en ik zijn afgelopen vrijdag getrouwd (vandaar dat ik ook al even niet meer op het forum ben geweest ;) ). Donderdag had ik vrij en ben ik de taarten gaan maken.
Het was erg warm en vochtig weer en alles, maar dan ook alles leek fout te gaan. Wat was ik boos en teleurgesteld. Ik kon nagenoeg niet smootheren, hij bleef steeds aan de taart plakken waardoor de taarten totaal niet strak zijn geworden. Het glutenvrije taartje (dat kleine taartje) was helemaal een ramp). Maar goed dat de taart voor mezelf was en niet voor een ander.
De gasten vonden de taart natuurlijk wel mooi, haha.
Maargoed, lekker was hij wel! Ik had hem gevuld met zwartebessen jam, aardbeienpudding met verse aardbeien en bastognebotercreme(mijn favoriet).
Ook de uitsteker die ik heb gebruikt heeft voor heel wat vloekpartijen gezorgd.... grrrrr.
Hier is ie dan:
http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/Bruiloft%2025%20mei%202012/taart.jpg
Het aansnijden:
http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/Bruiloft%2025%20mei%202012/taartaansnijden.jpg
Groetjes Corinne.

2

Re: Mijn eigen bruidstaart, waar ik niet.....

Ze zien er zo toch wel strak uit? T warme weer is waardeloos voor je taart... Maar regen op je bruiloft... Jullie zien er trouwens prachtig uit zo samen!

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

3

Gefeliciteerd met jullie huwelijk ! En je taart is wel mooi, mooi dat zilveren patroon. Ik vind het knap dat je je eigen taart hebt gemaakt. Het is al spannend voor een eigen verjaardag, maar je eigen bruidstaart geeft zoveel extra druk.

4

Dank jullie wel, ik denk dat het door de foto komt dat hij er toch nog zo strak uitziet.
En van de andere kant, zelf zie je vaak veel fouten terwijl een ander het weer niet zien (een niet taartenbakker, hihi).
Wel grappig dat ik gisteren naar aanleiding van de trouwtaart een opdracht heb gekregen. (niet voor een trouwtaart)

5

Je bent vast veel te streng voor jezelf, want het ziet er toch echt heeeeel mooi uit!!!! Jullie ook trouwens! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie wittebroodsweken.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

Ik vind ze er prachtig uitzien en jullie ook, leuk die foto  :thumb:
Van harte Gefeliciteerd nog. Ik vind het maar knap dat je één dag voor je huwelijk je zelf je taarten gaat maken  :thumb:

7

Prachtige taart! Knap om de eigen bruidstaart te maken. :thumb:

Gefeliciteerd! Ik wens jullie heel veel gelukkige jaren samen.
                                     :Y  :Y  :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

8

Gefeliciteerd! Maar ik meld je wel even, is een bruidstaart ;-)

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

9

Move to ~> Bruids- en Stapeltaarten.

Ik vind het wel een heule mooie en nog gefeliciteerd!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Wat een knap stel zijn jullie zeg, jij ziet er stralend uit. Ik vind je taarten ook heel geslaagd, niet te druk en mooi gedecoreerd. Ik wens jullie samen het aller-allerbeste! Geniet lekker van het mooie weer en vooral van elkaar.

Tieneke

11

Dank jullie wel voor die lieve berichtjes!

12 Laatst bewerkt door Hertje (28-05-2012 15:19)

Mooi! :thumb:
De taart(en) én het bruidspaar. :Y
Echt heerlijk, die smaken. :9
En petje af dat je zelf je bruidstaart(en) hebt gemaakt, en dat zelfs met plakweer.

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Heel veel geluk gewenst voor jullie samen!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

:thumb: Voor de prachtige taart
  :thumb:  :thumb: dat je 'm zelf hebt gemaakt voor je eig en bruiloft!!!

Jullie zien er prachtig uit en nog gefeliciteerd natuurlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

14 Laatst bewerkt door Sonj@ (28-05-2012 16:36)

* oeps dubbel *

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

15

gefeliciteerd! enne de taart ziet er goed uit hoor! en die uitsteker, dat is er geewoon eentje die niet zo heel erg prettig werkt.... moet je gewoon ff wat handigheid in krijgen. dat heb je met sommige ervan helaas.... maar jou taart vind ik wel mooi hoor  :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ik vind jullie taart super geworden
ben jij de juf van de willibrodusschool in bakel ???

17

Echt een supermooie bruidstaart, zeker als je weet dat het gewoon rottig taart-weer is ! Ik vind het een prachtig ontwerp en superstoer dat je deze gewoon de dag voor de bruiloft ZELF gemaakt hebt, wauw ! En jullie zijn een prachtig bruidspaar, nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Groetjes, Conny

18

Gefeliciteerd! Ook met de mooie taarten  :Y

19

Leoniekebuck schreef:

ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ik vind jullie taart super geworden
ben jij de juf van de willibrodusschool in bakel ???

Ja inderdaad! Ik sta voor groep 3, zo leuk! Ken ik jou? Jij mij?

20

Proficiat met je huwelijk! En een leuke taart hoor, niet zo streng zijn voor jezelf!

21

nee mij niet maar mijn zus en nichtje en neefje denk ik wel
jolanda van dijk en Sara gr 7 en Teun gr 4en als het goed is willen we een keer een workshop van jou dat hebben we ons mam met moederdag gegeven

22

Mooie taart hoor! Die uitsteker, da's inderdaad een frustratie. Ik heb die ook laatst op een bruidstaart gedaan. Gewone fondant werkt niet, gumpaste iets meer.  Het effect blijft mooi, toch?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

23

Leoniekebuck schreef:

nee mij niet maar mijn zus en nichtje en neefje denk ik wel
jolanda van dijk en Sara gr 7 en Teun gr 4en als het goed is willen we een keer een workshop van jou dat hebben we ons mam met moederdag gegeven

Oja, die ken ik wel ja, wat leuk! Als het goed is tot ziens! Haha.

24

Helemaal geweldig, jullie aansijplaatje en natuurlijk je bruistaart! Ik vind het stoer en toch goed gelukt. Gefeliciteerd :D

Be in love with what you have

25

Ze zijn ondanks alles wel heel mooi! En ik vind t dapper dat je ze zelf gemaakt hebt, ik heb t bewust maar even uitbesteed om dit soort stress te voorkomen. Geniet nog lekker van de wittebroodsweken!