Onderwerp: Abrahamtaart en racetaart
Hallo allemaal,
Voor de stiefvader van de vriendin van mijn broer een abrahamtaartje gemaakt. Ik heb hem eigenlijk zo goed als nagemaakt van iemand van het forum.. weet alleen niet meer wie. Bedankt in ieder geval!

Dit weekend een taart gemaakt voor een jongen in mijn straat die 6 jaar werd. De moeder wilde graag een racewagen op de taart. Vond het erg leuk om deze te maken. Het was voor de eerste keer dat ik een bakvorm van 30 bij 30 heb gebruikt. De eerste keer was de taart erg laag, dus heb hem nog een keer gebakken en op een wat hogere stand gemixt. Daarna was hij iets hoger, maar kon de taart niet in twee lagen snijden voor de vulling. Uiteindelijk maar een laag van de eerste taart er bovenop gedaan.. Iemand enig idee hoe dit kan? Had eigenlijk een beetje het idee dat wat er in de tabel staat misschien te weinig was. Iemand ervaringen hiermee? Het autootje had ik al een paar dagen van te voren gemaakt. Helaas ging op het laatste moment de spoiler erachter kapot
daarom is hij nu zo laag.
Al met al waren ze erg blij met de taart en hij was boven haar verwachtingen! Dus ik natuurlijk ook blij

Feedback is altijd welkom
Groetjes