1

Onderwerp: Foodprinter kopen regio Noord-Brabant - SPOED

Ik wil graag een nieuwe of z.g.a.n. foodprinter kopen in Noord-Brabant. Weet iemand een adres?? CakeArt zit in Rijssen, dit is anderhalf uur rijden en Bouwhuis zit nog verder weg.
Liefst wil ik hem zelf ophalen.

Iemand een idee?

Grt. Debbie

Kom eens kijken bij Taart uit Waalwijk!!
Workshops voor kinderen & volwassenen ~ Taarten, Cupcakes en Cakepops

2

Re: Foodprinter kopen regio Noord-Brabant - SPOED

De printer zelf kun je toch overal kopen, de eetbare inkt koop je dan gewoon online. Canon heeft eetbare inkt, dus kun je kijken voor een Canon printer, en die verkopen ze in vele winkels, wellicht ook in bij de Makro of Media Markt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

bij Mimi in Goirle bestellen ze alles wat hier op de webshop te vinden is. Dat doen ze 1 keer in de twee weken. Geef het artikelnummer door en ze bestellen het voor dezelfde prijs.

4

Tigrasas schreef:

De printer zelf kun je toch overal kopen, de eetbare inkt koop je dan gewoon online. Canon heeft eetbare inkt, dus kun je kijken voor een Canon printer, en die verkopen ze in vele winkels, wellicht ook in bij de Makro of Media Markt

Ik zit je berichtje te lezen en had daar een vraagje over. Je zegt dat je printer overal kunt kopen en dan eetbaren inkt online kunt bestellen. Maar ik heb wel eens gehoord dat de printers op de 1 of andere manier aangepast moeten worden voor je ze kunt gebruiken als foodprinter. Had volgens mij te maken met de doorvoer voor het papier omdat die sheets dikker zijn dan normaal papier ofzo.
Maar ik weet dus helemaal niet of dat waar is, dus omdat jij dit nu post vraag ik me af of jij er ervaring mee hebt. Want als je gewoon een printer kunt kopen waar eetbare inkt voor te krijgen is kun je misschien veel goedkoper aan een printer komen dan wanneer je er 1 koopt bij bouwhuis of waar dan ook. Dus mocht je weten of het een fabeltje is dat ze aangepast moeten worden dan hoor ik het graag  :Y  :Y

5

Volgens mij moet je zeker weten dat de printer fabriek af niet getest is geweest met normale inkt. Bouwhuis e.d. garandeert dat dat bij hun selectie van printers niet is gebeurd, maar weet dus niet zeker of dat apart bij Canon is aangekocht, of dat dat standaard is voor die type printers.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

6

Aangezien je niet op zoek bent naar 2e hands, hoort deze vraag niet in de rubriek V&A 2e kans voor bakspulletjes.

[MOVE] -> keukenapparatuur