Onderwerp: Hulp nodig! Leek in het vak, maar wil het proberen ;)
Hallo dames !
Ik wist niet waar ik mijn post moest plaatsen dus ik hoop dat ik goed zit hier
Voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag(jaaaa wat worden ze snel groot!)zou ik een feestje willen geven in het thema "bumba". Als hij deze clown ziet dan lacht hij iedere keer weer
Graag zou ik deze cakepops maken
En bumba cupcakes.
De taart wou ik laten maken door een familielid, maar deze vroeg me toch erg veel geld ervoor.. Ik twijfel nu om er zelf aan te beginnen.. Het ziet me er toch erg moeilijk uit :
of deze
Of een ronde versie met daarop zijn naam & leeftijd & een bumba uitgesneden in fondant.
De cupcakes ga ik morgen proberen te maken. Ik heb op het forum hier al eens gekeken hoe ik te werk moet gaan.
Hebben jullie misschien nog tips of recepten die altijd lukken voor cupcakes haha ! Ik wou het recept van "goe gebakken" gebruiken.. Indien ze goed lukken wil ik er een deel invriezen. Ik liet me vertellen dat dat wel kan, maar zijn ze dan wel nog echt lekker ?
Ivm de taart, wat denken jullie.. Laat ik het over aan een pro of zelf proberen ?
En , hoe ga ik te werk ?? !!
Alvast bedankt
Oja, nog een vraagje. Waar haal ik het best mijn benodigdheden. Ik ben van België, maar wil best wel over de grens rijden
Ik dacht te werken met marsepein, maar maakte al eerder cupcakes met mijn dochtertje & de marsepein werkte echt niet mee..