Onderwerp: eerste stapeltaart mario
hoihoi,
Ik kom hier mijn eerste "echte project" showen. Mijn neefje werdt vorige week 8. Nu houdt hij niet van taarten, behalve van de mijne
Of ik dus zijn taart wil maken....en meteen met heftige eisen, een taart van 2 verdiepingen met mario en luigi....het liefst ook nog peach en yoshi.
Met het boetseren was ik al eerder begonnen, wat een klus....het is dus echt niet mijn ding dat boetseren. Armen vielen steeds van lijfjes af. Yoshi zakte steeds door zijn poten, hoe lang ik die ook liet drogen, neusen die gingen barsten....ik heb yoshi dus gefrustreerd in de prullenbak gegooid en aan peach durfde ik niet eens te beginnen!!
De rest ging naar mijn idee best aardig, natuurlijk zijn er dingen die ik beter zou willen kunnen en ik het liefst over zou doen maar al met al was het een leuke eerste stapeltaart.
Wel nog een vraagje aan jullie..... taart is op vrijdag gemaakt en op zaterdag gegeten, maar de onderste taart zakte wat in, ik heb gestut met 13 chocosticks en die gouden taartkatonnen tussenin gebruikt. Had ik voor de onderste taart cake moeten gebuiken ipv biscuit?
Tips zijn van harte welkom!!

bedankt voor het kijken!
xx