@lice schreef:Kiruiv schreef:Ook hier nog een keer gefeliciteerd!!!
Jullie waren geduchte tegenstanders en hele goede buren! Ik heb zelf niet zoveel meegekregen van het gebroken glas, maar later wel vernomen, wat een paniek! Maar er is niets van te zien, de taart is super! Ik vond het erg leuk jullie te leren kennen en hoop dat we elkaar snel weer zien tijdens de volgende wedstrijd!
Namens Willemke en mijzelf wil ik jullie ook nog heeeeel erg bedanken voor...
We zullen elke keer aan jullie denken! 
Team Cutie Pies
Ik vond het ook erg leuk om jullie te leren kennen en ik vind het eigenlijk jammer dat ik helemaal geen tijd heb gehad om naar jullie te kijken hoe jullie werkte. Wij waren teveel met ons zelf bezig
, oftewel de stress en zenuwen in bedwang te houden.
Ik hoop jullie ook vaker te zien en dan met name bij de wedstrijden. wel meedoen dan, jullie hebben er talent ervoor.
Jullie nog hartstikke bedankt voor de gezelligheid.
Ik zie nu dit topic pas, ben eerst een paar dagen uit de roulatie geweest om bij te komen 
Ik vond het zo'n ontzettend gave dag, de andere teams, het publiek, de feedback van de jury... Ik heb zoveel geleerd! De eerste keer aan een wedstrijd meedoen en zilver winnen, heerlijk toch? Het was geen straf om van jullie te 'verliezen', jullie brachten zoveel verschillende technieken samen. Ik heb Bianca wel zien vechten met het glas, wat een stress! Wendy wou bloed zien in onze strijd, nou, niks daarvan! We hebben het erg gezellig gehad, ik ben blij om 4 nieuwe toppers te hebben leren kennen! En wat volgende wedstrijden betreft... Wij hebben de smaak te pakken 
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?