26

Re: Sweet P!nk (Bianca en Alice) hebben Goud gewonnen bij Z&Z Challenge

Gefeliciteerd,  prachtige taart  :thumb:   Blijf kijken van boven naar beneden!!   Dat glaasje is ook zo geweldig  :D
Prachtig  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Leuk om de verslagen te lezen van de zoet en zo challenge.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

27

Gefeliciteerd meiden  :thumb:

28

Geweldig gaaf!!!
Jammer dat ik niet kon, had graag komen kijken...

Groetjes Marianne

Wow wat prachtig! Jullie mogen daar super trots op zijn! Gefeliciteerd!!!!

30

Hier weer...super prestaties dames!!

Maar eh....ben wel heel benieuwd naar jullie smaken!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

31

WoW!! Heel mooi! Knap gemaakt hoor!

Groetjes
Brenda

32

Ook hier nog een keer gefeliciteerd!!!

Jullie waren geduchte tegenstanders en hele goede buren! Ik heb zelf niet zoveel meegekregen van het gebroken glas, maar later wel vernomen, wat een paniek! Maar er is niets van te zien, de taart is super! Ik vond het erg leuk jullie te leren kennen en hoop dat we elkaar snel weer zien tijdens de volgende wedstrijd!

Namens Willemke en mijzelf wil ik jullie ook nog heeeeel erg bedanken voor... ;) We zullen elke keer aan jullie denken! :thumb:

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

33

Kadohke schreef:

Hier weer...super prestaties dames!!

Maar eh....ben wel heel benieuwd naar jullie smaken!

Dankjewel.

De smaken waren 1. carrotcake met creamcheese
2. Sneeuwwitjescake (cake met alleen eiwitten) gevuld met lemon curd en frambozen confiture en citroen siroop, frambozen siroop, o, ja ook nog creme.

De smaaktest hebben wij niet gewonnen.  :D
De andere taarten waren overheerlijk..

34

Hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd! Een geweldige taart.   :Y :thumb:

(ps, als je je sponsoren noemt, schrijf dan wel de naam correct  ;)  )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

35

Kiruiv schreef:

Jullie waren geduchte tegenstanders en hele goede buren! Ik heb zelf niet zoveel meegekregen van het gebroken glas, maar later wel vernomen, wat een paniek! Maar er is niets van te zien, de taart is super! Ik vond het erg leuk jullie te leren kennen en hoop dat we elkaar snel weer zien tijdens de volgende wedstrijd!

Namens Willemke en mijzelf wil ik jullie ook nog heeeeel erg bedanken voor... ;) We zullen elke keer aan jullie denken! :thumb:

Team Cutie Pies
Ik vond het ook erg leuk om jullie te leren kennen en ik vind het eigenlijk jammer dat ik helemaal geen tijd heb gehad om naar jullie te kijken hoe jullie werkte. Wij waren teveel met ons zelf bezig ;) , oftewel de stress en zenuwen in bedwang te houden.
Ik hoop jullie ook vaker te zien en dan met name bij de wedstrijden. wel meedoen dan, jullie hebben er talent ervoor. :Y

Jullie nog hartstikke bedankt voor de gezelligheid.

36

ow, en ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat voor moois jullie gewonnen hebben naast de beker en de blommen..  :+

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

37

Bommeltje schreef:

Hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd! Een geweldige taart.   :Y :thumb:

(ps, als je je sponsoren noemt, schrijf dan wel de naam correct  ;)  )

Dankjewel, en bedankt voor de tip.

Ik bedoel dus De LeuksteTaarten Shop Haarlem, maar uiteindelijk is het ook de leukste taartenwinkel  ;)

38

Bommeltje schreef:

ow, en ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat voor moois jullie gewonnen hebben naast de beker en de blommen..  :+

Iedereen kreeg het tweede boek van Wendy, een jaarabonnement op de Mjam, en een cadeaubon van spullen voor je taart. (ben ik nog wat vergeten :o )

En wij hebben (Bianca en ik) een kleurenprinter pakket van Bouwhuis gekregen. Dus nu hoef ik niet meer te schilderen ;)

39

GEFELICITAART,dik verdient  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ik had het al op Bianca haar Hyves geschreven toen jullie in de time out zaten. Waarschijnlijk heeft haast niemand dat gelezen aangezien iedereen tegenwoordig ergens anders zit.
Maar jullie en ook de andere teams hebben een prachtige creatie neer gezet.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

41

@lice schreef:
Kiruiv schreef:

Team Cutie Pies
Ik vond het ook erg leuk om jullie te leren kennen en ik vind het eigenlijk jammer dat ik helemaal geen tijd heb gehad om naar jullie te kijken hoe jullie werkte. Wij waren teveel met ons zelf bezig ;) , oftewel de stress en zenuwen in bedwang te houden.
Ik hoop jullie ook vaker te zien en dan met name bij de wedstrijden. wel meedoen dan, jullie hebben er talent ervoor. :Y

Ik zie nu dit topic pas, ben eerst een paar dagen uit de roulatie geweest om bij te komen :lol:

Ik vond het zo'n ontzettend gave dag, de andere teams, het publiek, de feedback van de jury... Ik heb zoveel geleerd! De eerste keer aan een wedstrijd meedoen en zilver winnen, heerlijk toch? Het was geen straf om van jullie te 'verliezen', jullie brachten zoveel verschillende technieken samen. Ik heb Bianca wel zien vechten met het glas, wat een stress! Wendy wou bloed zien in onze strijd, nou, niks daarvan! We hebben het erg gezellig gehad, ik ben blij om 4 nieuwe toppers te hebben leren kennen! En wat volgende wedstrijden betreft... Wij hebben de smaak te pakken :D

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

42

willemz schreef:
@lice schreef:
Kiruiv schreef:

Team Cutie Pies

Ik zie nu dit topic pas, ben eerst een paar dagen uit de roulatie geweest om bij te komen :lol:

Ik vond het zo'n ontzettend gave dag, de andere teams, het publiek, de feedback van de jury... Ik heb zoveel geleerd! De eerste keer aan een wedstrijd meedoen en zilver winnen, heerlijk toch? Het was geen straf om van jullie te 'verliezen', jullie brachten zoveel verschillende technieken samen. Ik heb Bianca wel zien vechten met het glas, wat een stress! Wendy wou bloed zien in onze strijd, nou, niks daarvan! We hebben het erg gezellig gehad, ik ben blij om 4 nieuwe toppers te hebben leren kennen! En wat volgende wedstrijden betreft... Wij hebben de smaak te pakken :D

Sorry, dat ik nu pas jou reactie zie. schaam schaam :o
Het was ook een ontzettende gave en gezellige dag. En ik vind het geweldig om ook jullie te hebben leren kennen. Ik hoop jullie weer gauw te zien op een beurs en dat jullie nu de smaak goed te pakken hebben om mee te doen met wedstrijden, talent is er zeer zeker bij jullie. :Y

43

Sweet Carolyn schreef:

Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ik had het al op Bianca haar Hyves geschreven toen jullie in de time out zaten. Waarschijnlijk heeft haast niemand dat gelezen aangezien iedereen tegenwoordig ergens anders zit.

Dankjewel voor je reactie :Y
Het klopt, volgens mij zit bijna niemand meer op Hyves, maar wel op facebook :Y De andere twee teams hebben prachtige taarten gemaakt en wat ook zo mooi was om te zien, dat ieder het thema anders heeft geïnterpreteerd.

44

Wat een details allemaal!En zoveel techniekjes.Super om te zien. Gefeliciteerd!

Be in love with what you have

@lice schreef:
Sweet Carolyn schreef:

Dankjewel voor je reactie :Y
Het klopt, volgens mij zit bijna niemand meer op Hyves, maar wel op facebook :Y De andere twee teams hebben prachtige taarten gemaakt en wat ook zo mooi was om te zien, dat ieder het thema anders heeft geïnterpreteerd.

Ik denk dat ik hem ook maar opzeg, maar goed Bianca had er wat op gekrabbeld, ik reageerde daarop en dat klopte, hij is uit gekomen. :D

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

46

Gaaaaaf dames!! Heel erg gefeliciteerd!! 't is een toppertje, maar dat kan ook niet anders natuurlijk, haha!  :thumb: