1

Onderwerp: Vulling van vettige slagroom

Ik wil graag een taart maken met vettige slagroom vulling, maar hoelang kan ik deze bewaren in de koelkast? Kan ik de taart dan vrijdag al maken en bewaren tot zondag? Afwerking is marsepein.

Re: Vulling van vettige slagroom

Ik zou hem niet langer dan een dag vantevoren maken i.v.m. de slagroom.

Ennuh.. welkom!

3

Dank je wel mieperdepiep voor je reactie en je welkom. Ik ga je advies zeker opvolgen.

4 Laatst bewerkt door Carien (11-05-2012 22:20)

:shh:  kan wel hoor :Y
wij eten een restje van een taart met slagroomvulling weleens 4 dagen later, geen probleem hoor  ;)  (al zal ik dat nooit hardop aan iemand aanraden :nooo )

enneuh... vettige slagroom klinkt een beetje :s  :o  het wordt aangevette slagroom genoemd ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Carien schreef:

:shh:  kan wel hoor :Y
wij eten een restje van een taart met slagroomvulling weleens 4 dagen later, geen probleem hoor  ;)  (al zal ik dat nooit hardop aan iemand aanraden :nooo )

enneuh... vettige slagroom klinkt een beetje :s  :o  het wordt aangevette slagroom genoemd ;)

het kan hoor maar zou het niet aanraden. soms kan je geluk hebben dat het goed gaat , maar niet altijd. Maar als het voor jezelf is, dan staat iedereen vrij het risico te nemen. als het voor iemand anders was zou ik het niet doen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

precies :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl