1

Onderwerp: Bestron cadeau gekregen

Ik heb van mijn man (alvast) voor mijn verjaardag de Bestron keuken machine DHA3470 gehad, gekocht via de site vanvoordeel punt nl deze week in aanbieding voor 92 euro. Mooie grote rvs mengkom van meer dan vier liter en drie accesoires erbij
Ik kan niets in het boekje vinden dat je er niet lang mee mag mixen, ga het in het weekend even testen en zal dan hier laten weten hoe hij bevalt.
Er zit maar liefs vijf jaar garantie op!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Bestron cadeau gekregen

Super. Heel veel plezier ermee en ervan.  :)

3

Nou, heb hem inmiddels paar keer gebruikt, zie het andere topic over deze machine waarin ik mijn reactie heb gezet
Geen aanrader dus, ben eigenlijk best wel teleurgesteld en ook pissig :Y

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4 Laatst bewerkt door Marleen70 (15-05-2012 21:07)

Saskia,misschien dan toch maar terug sturen????
Vindt het wel sneu voor je man trouwens...

5

ik heb een 16 dagen niet goed geld terug garantie, maar ja, als je de voorwaaarden leest...hij mag niet gebruikt zijn  :rolleyes:  :s  :s  :s  hoe weet je dan of iets niet goed is vraag ik mij dan af?

Manlief kan dit wel hebben hoor en heeft hem in overleg met mij gekocht ;-)

Ik heb de Bestron kitchen master en gebruik hem al 2 jaar naar volle tevredenheid. Ik maak er botercreme en biscuit beslag mee dus dat staat wel even te draaien. Waar ben jij teleurgesteld over?

Life is what you bake it.

7

mijn beslag wordt niet goed luchtig, het loopt na tien minuten nog zo uit de kom met als gevolg dat mijn taarten (biscuit)  niet goed rijzen.....welke "klopper"gebruik jij, een garde of een andere?

Uiteraard de garde...

9

ja, ik gebruik die ook, en hoe lang mix jij dan? ik tien minuten en twee minuten dan op lage stand, maar beslag is dan nog licht vloeibaar.
Kan langer mixen dan tien minuten geen kwaad voor het biscuit?

10

Ik mix het precies hetzelfde als jij en het is bij mij echt niet vloeibaar!

11

het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat er misschien iets mis is met de funcakes mix....ik heb normaal altijd de zakken van 1 kilo, maar omdat ik erg veel bestellingen heb voor de komende weken, heb ik nu een grote zak gekocht.  Ik ga het komend weekend weer verder experimenteren, want wil niet meteen apparaat terug sturen, als ik niet 500% zeker weet dat het niets anders kan zijn

12

Hoi Saskia,

Was ff benieuwd hoe het verder gegaan is met je mixer?
Is het nu wel goed gegaan of nog steeds hetzelfde verhaal?

Ik heb inmiddels besloten om toch een Kenwood Patissier aan te schaffen.
En als het allemaal naar behoren gaat verlopen moet ik hem dinsdag al ontvangen :)

13

ik heb dit weekend verder gebakken, maar het resultaat is zeer wisselend, ik snap er niets van, maar blijf volhouden, ik vind het apparaat op zich wel fijn, dus tja....
Ga volgende week weer een kilo zak halen en dan weer bakken, kijken of het anders is

14

Toch even proberen hoor Saskia, er is de laatste tijd zoveel loos met de funcakes mix, zie dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=192571

15

Inmiddels weer een paar biscuits verder, en ik denk da ik het probleem heb gevonden.....

Als ik eieren gebruik die in de koelkast hebben gelegen en die ik vervolgens op kamertemp heb laten komen en gebruik, rijst mijn biscuit een stuk minder dan wanneer ik eieren gebruik die nooit de koelkast vanbinnen hebben gezien....

Ik heb al het andere inmiddels uitgesloten, en dit blijft alleen nog als optie over, zou dit kunnen??

16

Dat is een byzondere ontdekking ...ik heb er nog niet eerder van gehoord dat dit zou kunnen :think:
Ik doe mijn eieren nooit in de koelkast...is ook niet nodig.
Maar als jou biscuit nu wel goed is na het mixen ,dan zou ik idd geen koelkast eieren meer gebruiken.
Hopelijk blijven je biscuit nu wel goed lukken ;)

Ik ben trouwens zeer tevreden met mijn kennie...alleen 1 kleine blanda kan hij niet aan is te weinig in de kom.

17

Gewoon meerdere blanda's vullen en invriezen

18

Zorg je ervoor dat de kom niet te vol is en dat er daardoor geen lucht ingeklopt kan worden?

19

euhm...nee, de kom is nooit meer dan een derde tot de helft vol, en mocht er lucht in komen, gaat die er weer uit als ik de bakvorm vul lijkt mij